Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

četvrtak, 25. studenoga 2010.

Zašto u životu srećemo one koje ćemo zavoljeti a koje ipak moramo zaboraviti...

...Ako mi srce stane znaj da si ti kriv...ako suza opet padne znaj ti si kriv...ako zvezda nasa padne znaj ti si kriv...a ja sam kriva sto volim tebe..i dok disem ja cu da letim,da se borim,da se nadam...jer zivot je jedno more i samo jaki ostaju...‌


Lutam..
Trazim..

A znam da necu naci..
Jer ti ne postojis
Samo si snovidjenje
Samo si dah noci
Na mom vratu..
Poljubac maste..
Nestajes..
Lagano prestajes
Da bolis
Jer u snove ne treba verovati
Niti za ljubav moliti
Dovoljno je samo voleti...


Svi su putevi isti-nikud ne vode.Jedan put je samo jedan put.Ako osecas
da ne bi trebalo njim da podjes,onda niposto ne smes ostati na tom
putu.Postavi sebi jedno pitanje:Ima li ovaj put srca?Ako ga ima,to je
dobar put,ako ga nema,ne valja.Ni jedan ni drugi nikuda ne vode ali
jedan ima srca a drugi nema.Na jednom je putovanje radosno,dok god se po
njemu kreces,dok god si s njim sjedinjen.Drugi put ce te naterati da
proklinjes svoj zivot.Jedan ti daje snagu,drugi ti je oduzima.*



Ovaj početak dana opet djelim sama, u praznoj sobi sama koju mrači tama... kad ću te više ikada sresti kad me od tebe djele vrijeme i kilometri...*


 Još te moje srce u sjećanju krije, šapuće mi tiho, preboljelo te nije, još mi usne gore od poljupca tvog, još te ludo želim, željo srca mog.*


 Možda ne znaš, ali samo ti si nebo moje, oči moje samo zbog tebe postoje, svakog trena očajnički su mi potrebne usne tvoje, da mi nježno kažu: - Volim te, jedino moje!.*


 Nismo mi to
što naša tijela hoće,
i što se sada
u jednom grču lome,
mi ljubavi smo
samo dvije samoće
u životu ovom prividnome.

K'o oka dva
što zajedno gledaju,
a jedno drugo
nikada ne vide.
K'o oka dva
što sjaj prelijevaju,
i plaču,
i snivaju
stvari posve vidne...



Ostavite moje korake

da u tisini kroz trnje hodaju,
ostavite moje misli
da lutaju tamo gde
nikog necu raniti,
a svaku bol cu dobiti,
utabajte sve tragove
i zatrpajte moje patnje
koje su me dovde
donijele,
idite s milim Bogom
cuvat ce vas ,
ne dirajte moje lice,oci,
ruke klonule,
jos moram ici dalje
a vec su umorne
i bolesni svaki pokreti...
Ostavite me molim vas
da sama nosim
moj teret ili greh
"Sudbine"...!!!



Izgubila sam se u gradu čije ulice nemaju imena,
tamo gdje ne postoje putokazi..
..tamo gdje ne postoje karte..

Izgubila sam se u gradu koji nosi ime ljubavi,
a samo glavna ulica ime nosi..
..glavna ulica je bol..

I kad prolaziš tim dugim,mračnim,bezimenim ulicama,
ne znaš što da osjećaš..
..sigurnost ili strah..

Strah prema nepoznatom što se krije iza ugla,
i nikad ne znaš što te čeka,jer ne znaš ime sljedeće ulice.

Znaš samo da jednom ćeš otići,a moraš proći kroz glavnu ulicu,
ulicu bola,patnje i suza..

I ne znaš što te poslije čeka... Enhanced by Smiley Central Enhanced by Smiley Central



Tamne su noci kao i tvoje oci volim te volim znaj,
tesko je srcu u samoci i ko da shvati da je sada kraj.
Bolan je rastanak nocas sa tobom,ne krijem suze ja,kako sam tebe volela ludo to moje srce samo zna.
Ne priznajem nista idi bez reci jer oci govore sve,a ja znam da nikada necu voleti vise kao sto sam tebe pre!



U boji tvojih očiju sanjaju

Sve moje godine
Zamisli priče se najljepše slažu
Cvjetaju breskve mirisne
U tvojim očima srce mi ne kisne
I kad dođu teške mračne kiše
Kad se sjene nad krovove spuste
Koliko je boje u tvojim očima
Toliko je naše ljubavi guste
K'o preslatki sirup
Što ti vratom klizi

I zamisli
Zamisli samo
Uvijek sam tamo
U svakom tvom pogledu živim
U boji se tvojih očiju rađam
Da te mogu ljubiti tako
Bez ikakvih tajni
I bez ikakvih briga

Zamisli
Samo zamisli
Tvoja je duša moja knjiga
U kojoj je ljubav zapisana
I predana nama

U boji tvojih očiju
Je ljubav koju će napamet učiti
Oni što još ne znaju ljubiti
I znat će po nama
Kako ljubav naći
I nikad je ne izgubiti...



´¨`*••Enhanced by Smiley CentralƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷEnhanced by Smiley Central••*´¨` Hvala ti sto se budis samnom i dane mi poklanjas svoje!Sto svaki smisao ima,dok uz tebe osjecam i srce svoje!
Hvala ti sto koracas samnom i kad hodati napor trazi,sto imam tebe i kad mi je tesko!Tad svaki teret je laksi!
Hvala ti sto prastas meni,kad za prastanje hrabrost treba,sto usne tvoje ljube
bas moje!
Hvala ti najdrazi daru s Neba!¨`*••Enhanced by Smiley CentralƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷEnhanced by Smiley Central••*´¨`


Jednom kad odes,kada nestanu reci.Jedna suza pasce,ona ce ti reci da si bio moje sve,da si bio moj greh,da sam uvek bila tu kad sa lica padne smeh,da sam dala rec da ce biti zauvek,da sam dala sve,a sad malo je...



Hodam ulicom...ima jedna duboka rupa u pločniku...padnem u nju, izgubljena sam, bez nade, nije moja krivnja, trebat će mi vejčnost da izadjem...

Hodam istom ulicom...ima jedna rupa u pločniku, pravim se da je ne vidim, ponovo padam u nju...ne mogu vjerovati da se nalazim na istom mestu, ali krivnja nije moja, trebat će 
mnogo vremena da iz nje izadjem...

Hodam istom ulicom...ima jedna rupa u pločniku, vidim je, padnem u nju...postalo je to navika, moje su oči otvorene, znam gde sam, krivnja nije moja...izlazim odmah...

Hodam istom ulicom...ima jedna rupa u pločniku...MJENJAM ULICU !!!



..ne plaši se... nećeš me izgubiti uvijek ćeš me poznati u masi uvijek od drugih razlikovati zastani...nemoj proći iako će koljena klecati srce snažno lupati zastani...nemoj proći ime mi izgovori neće biti teško dugo ti je na usnama počivalo stavi mi ruku na rame u oči duboko pogledaj bez straha upitaj koga sada snivam ja ...ja ću se nasmiješiti toplu , slanu suzu pustiti jer uvijek sam ista uvijek ona puna ljubavi i sa sajajem u očima..**



Zabranjeno je plakati bez da se nesto nauci,probuditi se u danu a ne znati sta ciniti,biti uplasen svojih sopstvenih uspomena.
Zabranjeno je ne smejati se problemima,ne boriti se za ono sto zelis,odustati od svega zbog sopstvenog straha da ostvaris svoje snove...
Zabranjeno je ostaviti svoje prijatelje!..ne pokusati ra
zumeti sta ste sve preziveli zajedno,i zvati ih samo onda kad su ti neophodni.
''Zabranjeno je ne biti svoj pred drugima,pretvarati se pred ljudima do kojih ti nije stalo,izigravati pajaca da bi te pamtili...i zaboraviti sve kojima je zaista stalo do tebe!'
'Zabranjeno je ne uciniti sve za sebe samog,biti uplasen od zivota i onog cime te zivot obavezuje,ne ziveti svaki dan kao da je to tvoj poslednji dah.
Zabranjeno je da ti nedostaje neko bez radosti,da zaboravis neciji osmeh i oci,sve samo zato sto njegov put vise ne obuhvata tvoj,zabranjeno je zaboraviti njegovu proslosti zameniti je njegovom sadasnjoscu.
Zabranjeno je ne pokusati da shvatis druge,misliti da je njihov zivot vredniji nego tvoj,ne spoznati da svako ima svoj put i svoju slavu.
Zabranjeno je ne stvarati sopstvenu pricu,nemati momenat za one kojima si potreban,ne razumeti da zivot ono sto daje takodje i uzima.
Zabranjeno je ne traziti srecu,ne ziveti zivot sa pozitivnim stavom,ne smatrati da mozemo uvek biti bolji.
Zabranjeno je zaboraviti da bez tebe ovaj svet ne bi bio isti Enhanced by Smiley Central !!!!!!!

nadam se da smo se razumjeli Enhanced by Smiley Central


Nema komentara:

Objavi komentar