Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 21. studenoga 2010.

...crazzy about you baby..........

I kada sunce ispod zvjezda pobjegne ,i kada mjesec svoj zenit na nebu dosegne,znaj da cu tada misliti samo na tebe,ynaj da te tada zelim samo za sebe. Prije tebe ja ya ljubav nisam znala,prije tebe samo sa, bogu dane krala,a sad sam zaljubljena kao niko prije,a sada mi srce samo za tebe bije.Jeli moguce da se tako zaljubim,da se u dubini tvojih ociju izgubim i da nista na svjetu nije vazno,jer tvoja me ljubav jace od sunca grije.Nije mi zao sto sam cjeli zivot tebe cekala i jos bi ovoliko nebi li tvoju ljubav stekla,prije sam mogla sama da se drugima cudim,a danas i ja od ljubavi skroy poludim,Volimte,ti si mi sve na svjetu,za mene si ljepsi od rose u cvjetu,volim te kao nijedna druga do sada,jer tvoja ljubav mojim srcem i dusom vlada……..


Sta je svrha ljubawi kad boli?
Zasto srce slomi se kad mnogo woli
izgubila sam saw swoj swet,
ali i dalje pitam se…
Sta je swrha ljubawi kad nemam te!!!!


NISAM VISE ONA MALA STO TE BEZBIJEDNO VOLJELA,NISAM ONA DJEVOJKA KOJA ZA TOBOM SAD CAK BI I RUKU U VATRU STAVILA,PRIZNAJEM ISTINU STO BIH JE KRILA,NEKADA SAM TE VOLJELA,A SAD KAD SAM MALO STARIJA DA SI OTPADAK TO SAM SHVATILA!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar