Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 28. studenoga 2010.

Na svetu nista nije vecno,sve prolazi kao divan san ,ljudi se sastaju ,ljudi se rastaju ,dok svako jednom ne ostane sam ......

što se dogodilo…svaki dan je isprazni ritual, svaka noć praznina i ravnodušnost…svaka kap ljubavi u mom tijelu otišla je s njim odavno, nestala, iscurila poput otrova…ubija me što više ne volim što ne mogu voljet, a ipak se zanosim snovima, nadama koje se grubo rasprše kao kakva krhka sapunica i vrate me u u tu okrutnu stvarnost…ne patim radi prošlosti nje se više grozim…patim radi sadašnjosti…na kraju kad preispitaš svoje postupke vidiš mnogo toga što si učinio i uvidiš s objektivne strane svoju krivicu…imam ljude koji me vole al osjećam se kao da ne pripadam nigdje, kao da venem, tonem a nikoga nije briga…polako nestajem iza savršene maske osmijeha, gubim se u valovima vlastitog očaja i propadam…dogodi se nešto lijepo, osjećam kratku sreću pri tom, ali vrijeme prebrzo prolazi kad si sretan, od toga ostaje samo uspomena koja hrani tvoju dušu, dok se, u trenucima praznine i tuge, sekunde otežu, svaki otkucaj sata bolno odjekuje u tišini, samo se čuje lagani šum disanja, pokojeg pomaka, koji sve više blijedi i ostavlja sjenu satkanu od snova i uspomena…



Nisi hteo da mi kazes da ti srce drugu voli nisi hteo jer si znao da to boli slusala sam tuzne reci te noci si rekao sve ali nisi bio hrabar da mi kazes mrzim te kako si me ostavio to nikad necu znati ali moja tuga dragi kroz zivot vecno ce da te prati ako se sretnemo bilo kad i bilo gde suze u mojim ocima reci ce ti “VOLIM TE”


U mome sjecanju osta ce pogled tvoj tvoje predicne oči i osmjeh nadam se da ces se vratiti bar jednom da cu te vidjeti zadnj putt.jer bez tebe ja nemogu disati i živjeti moje srce prepuno je tuge od kada si otišaoo uvijek cu te se sijecati i voljeti i kada budem stara baba uvijek cu se sjecati tog ljeta kad sam te upoznala nemogu dalje pisati suze su mi krenule na oči.volim teeee
ne zaboravi....

Previse sam gresna da bih bistrom vodom ruke umila ,
da sakrila bih lice pred tvojim okom sto me bodrilo,
i mislit cu na tebe onda kad mi svane sudnji dan ,
a mislit cu na ljubav koje nikad nisam bila dostojna ....



Mozda nisam kap kise,al' polako padam! Mozda pravim gresku, al' se tebi nadam! Mozda nemam srece, al' ti si mi sve! Mozda ja volim tebe, al' ti mene NE!!

Znam da sam pogrijesila i kajat cu se do kraja zivota.
Jer ti si bio i ostao moj najveci grijeh i moja najveca greska.
Al' svaki tvoj udar ja podniejt cu sa smijeskom.
Jer doci ce dan kad cu i ja tebe zvatii GRESKOM!!!
Ne,vise nisam sigurna da li bih zeljela da uplivam u tvoje poglede......
Ne mogu ih citati vise, oni nisu rijeci knjige koja stoji na polici mojih zelja.... to nisi ti........ </3

KaO VuK SaMoTnJaK KaD Ga BoLe RaNe.... I Ja ZoVeM U PoMoC OnE NaSe DaNe......</3

okuj me care znaj da ga volim za njeg bi dala sve............ jace od okova teze od lanaca oci su zellene...... </3

Da si tu bar noci ove,...da si tu, jedino moje,...da si tu da oci dusu odmore....Da si tu bar ovog trena,..bila bi za sva vremena,...da si tu, pa makar i bio tvoja sena.......Proveravam telefon svoj iz navike,....za propusteni poziv tvoj bih dala sve,...zar nije vredna ljubav moja,...ni PORUKE sa tvoga broja,...zar mora Bog u crno da me zavije?.....</3
Negdje u daljini pogled mi se gubi, negdje u daljini moje srce ljubi. Prolazi mi mladost i u ceznji vene daleko si daleko od mene. </3 </3

mrzim te volim te ali uzet cu ti swe ........ nocima danima samo to me zanima..... moje srce tuce tako mi je vruce moje ce te ruke staviti na muke....... ♥ ♥

Litra vina mrak i sami ti ja kakva ubitacna kombinacija
probaj ukus mog kasrima ajde reci da sad je idealna situacija......
litar vina mrak i sami ti i ja nocas vracaju se dugovi probaj ukus mog karmina ajde reci da a ujutro smo opet drugovi ja ii ti... !!!


Nema komentara:

Objavi komentar