Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

.... Dusu dajem Bog je ne zeli.....

Kapljica mi je jutros pokucala na prozor,sinoc ju je Mjesec zamolio da svrati...A kazu da ce biti nocas hladna noc,a ti me pokrij bar u mislima,kao tebe ja!Ako kisa bude padala,docaraj mi komadic svog srca da se ne osjecam usamljena!Posalji mi poljubac da znam da si tu,da si pored mene,makar na drugom kraju...sna!Napisi mi stihove dodirima po Mjesecu,posalji mi ih na krilima od sna do mog malog,ali jos uvijek praznog kreveta!Ispisi mi pozdrave po zvijezdama,procitacu ih kada provirim kroz prozor,kada rukama svojim dodirnem noc!


 Ono sto je bilo juce samo je
uspomena.Ono sto ce se desiti sutra samo je ocekivanje.
Ali ako zivis danas,svako juce je san,a svako sutra vizija
nade.
Zato - pazi kako zivis danas!!



 Bila sam tvoja malena, tvoje slatko neiskvareno dete…Bio si mi sve….Jednom sam te probala i postala zavisna od tebe…Uspeo si da mi se podvućeš pod kožu….Zarobio srce….Zaposeo misli….Bio si ispunjenje mojih snova…..Prošao si sve ono sto je mene tek ćekalo….Bila sam zaljubljena u tebe…I više od toga…VOLELA SAM TE…



Igrali smo se ljubavi...
Ti varao, ja bolovala...
Igrali smo se sudbine...
Ti kovao, ja prihvačala...
Igrali
smo se života...
Ti živio, ja umirala...
Igrali smo se rastanka...
Ti
odlazio, ja plakala..


Ako budeš drugu volio onako
kako sam ja tebe
voljela,
pazi da je ne izgubiš onako
kako sam ja izgubila tebe.
A ako
je izgubiš nemoj plakati
onako kako sam ja plakala
jer te suzama nisam
vratila!





Nema komentara:

Objavi komentar