Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

utorak, 23. studenoga 2010.

....Nisi Bivsi Dok U Meni Ima Te....

krenih je malo, iznevjerit ce te mnogi do kojih ti je stalo, ali uvjek vjeruj u Boga i bolje vrijeme i sta god da se desi racunaj na mene Enhanced by Smiley CentralKad osjetis da ti sreca okrece leđa, da je zivot satkan od tuge i boli, pruzam ti ruku,jer samo prijatelj prasta, uz tebe je i zauvijek te voli! Enhanced by Smiley Central Kad kazu zivot,sjetim se Boga,kad kazu ljubav,sjetim se znas vec koga,a kad za prijateljstvo pitaju mene,ja se nasmijesim i sjetim se TEBE..



Naucila sam da trebamo biti zahvalni sto nam Bog ne daje uvijek ono sto trazimo!
Naucila sam da ti je bez obzira koliko ozbiljnosti zivot zahtjeva od tebe,uvijek potreban prijatelj s kojim se mozes druziti!
Naucila sam da je biti ljbazan vaznije nego biti upravu!
Naucila sam da ljubav,a ne vrijeme,lijeci rane!
Naucila sam da svako koga sretnes zasluzuje da ga pozdravis s osmjehom!


Prolazi vrijeme,mladost sve kraća...
Uspomene blijede,slike boju gube...
Samo ponekad preplavi me ukus...
Usana tvojih slatkih što me ljube...
I opet je proljeće,opet sve se budi...
Cvjetaju trešnje,vraćaju se ptice...
Samo tebe nema da kao onda dragi...

Nasloniš mi na rame nasmijano lice...Enhanced by Smiley CentralEnhanced by Smiley Central


Stoj, sutra biće već dvocifren broj dana kako ti nisam sva svoja, jesmo li mi zaslužili da se završi tako... stoj, kad pozove te nepoznat broj onda zovi sa nemirom moj, smiri me kako umeš ti, samo ti...


VOLIM DA TE VOLIM..........Volim da sam kraj tebe,da me ljubis,da me milujes da me mazis........Nedostaju mi tvoji poljupci,tvoji zagrljaji,tvoje reci......kad mi tiho sapnes:VOLIM TE" !


Ponekad pozelim zivot bez kraja,pun tvojih poljubaca i zagrljaja,i zato tiho Boga molim,da zivim vecno........da te vecno volim!!!!


 Zbog tebe umrecu,ti ces to znati,kada shvatis koliko te volim,ti ces zaplakati.Kada te svi ostave,na grob ces mi doci,pozeleces da ustanem,al`ja necu moci!!!!!!!!!


nocas sam te sanjala....u snu ti pruzala ruke da isprepletes prste sa mojim....ruke se nisu dotakle...rekao si samo ...''izvini,ne mogu''... i okrenuo se....ruke su ostale ispruzene....prazne....ta praznina se preselila u jutro...toliko stvarna, toliko bolna...pokusavam da je popunim...pustam muziku,biram neke vesele tonove a srce kao da ih ne cuje....uplasena zbog znacenja sna saljem poruku...sa pitanjem ...''jesi li ok''....ubrzo stize odgovor...''jesam''....obican odgovor na obicno pitanje cini ti se...a nije tako....cini mi se da u tih pet slova mogu cuti onu recenicu iz sna... da mogu cuti tvoje korake dok si odlazio...da mogu osetiiti onu prazninu, ispruzenih ruku kojima sad samo oci sakrivam...i znam....sanjala sam istinu..

Nema komentara:

Objavi komentar