Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

KaKo Cu ZiVjEtI S TiM AkO Ti SrEcU PoZeLiM..... A VoLiM Te Do BoŁa......

I ova noc je prepuna bola ljubavi moja 
Od kako te nema dusa me boli 
Jer te jos uvijek volim. 
Zasto mi srce rani, ti roso moga jutra 
Zasto mi srce rani ostavi tugu za juce danas i sutra. 
Kad cujes sapat vijetra u noci 
Sijeti se mene jer to je sada jecaj bolnog srca koje za tbom vene 
Sada cekaj zoru da zorom lice umijes, bice ti lakse 
Kada ti kazu da su to suze moje! 

Kako je lako mastati 
Lakse nego oprastati 
Rijec oprostiti znaci voljeti 
A voljeti znaci raniti 
Prvo sam o tebi mastala 
Pa te zavoljela 
A onda ranila 
Sve sam ja to tebi duso moja ucinila 
OPROSTI MI! 


Sta je to u mom srcu 
Ljubav ili bol 
Znam da je tesko i nikad da ode, 
Slatko je nije ko sol 
Ljudi kazu "to je ljubav" 
Ne prolazi nikada i uvijek te prati 
U zivotu tvom. 
Kad pomislim na njega srce kudai boli, 
Boli zbog njega jer drugu voli 
Kuca jer ga voli sve jace i jace 
Al moje tuzno srce za njime place i place 
Ponekad se pitam kad ce tuga proci 
I on meni u zagrljaj doci 
Moji snovi ce se nekada ostvariti 
I bol unistiti 
Do tada vu ga iskreno voljeti!!!! 

Cuti i ostani uz mene veceras 
Ne dozvoli rijecima da pokvaris vjecnost 
koju je tisina stvorila 
u kojoj mi ne postojimo 
Vijeruj mi, nisi ti kriv, 
jednostavno, desilo se... 
Danas sam pokusavala 
tvojim ocima da vratim sjaj 
al one bi me sprecile 
nemogu da zaboravim taj pogled 
kao da ti se cijeli svijet rusi. 
I odlucila sam da odem 
na prvi pogled tako lako 
kao da niceg nije bilo 
a u meni je u stvari bijesnila bura 
pucalo hiljadu gromova 
vristala zemlja za mojim andjelom. 
Znaj....jos uvijek si u meni 
Jos uvijek sve pamtim 
svaku sitnicu svaku tvoju rijec i pokret 
dijo si mog zivota 
koji se ne moze lako izbrisati 
necu to dozvoliti 
boricu e sa zaboravom da do posljednjeg daha 
i cuvacu ljubomorno sijecanje na tebe. 
Znam... ne razumijes me i 
nikada neces moci 
i to je u redu 
mozda cemo se opet sresti 
kroz mnogo godina 
mozda na onoj istoj klupi 
istoj krivudavoj stazi 
kojom smo do sada lutali.... 
Sve ovo ce tada izgledai smijesno 
i daleko 
kao da se i nije nama desilo 
i nece boljeti..ne.. 
Samo cemi u oku zasijati proslost 
skotrljace se i past tebi u ruke 
mozda ces tada shvatiti 
konacno...razumijeti....

Nema komentara:

Objavi komentar