Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

♥♥♥♥♥♥♥♥NeVeR AlOnE♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tuga je nesto sto ja sada znam,jer sve je odnjeo momak taj odnjeo je moju srecu i drugom je nemogu dati,moje misli su otisle njemuz.I dok gledam on je tu,sklopim oci opet tu.On to ne vidi,necuje i kada mu kazem neznaci mu nista,zaveo me poljubio me i sada ostavio,sama sam u sobi djelim je sa tugom,ponekad pogledam kroz prozor nebili ga ugledala dok seta u prolazu grada.Srce samo za njega zna i tako zaigra kada ga ugleda,i samo zelim njegov dodir,njegovu ljubav… Drugi mi nemogu pomoci,jer srce nista ne osjeti,odma na njeg pomislim zavlada nemir u srcu.Ponekad se pitam zasto to meni da se desi da me ljubav rani,a da je nemogu da zaboravim…........... </3 </3

Odlazim

Nikom nije kao Meni ove tužne noči
odlazim, u Srcu Mi je teško jer Te Volim
odlazim dok kiše liju iznad ovog grada
bar če suze da mi skriju da ih On ne gleda

Nikom nije nočas kao Meni
kao Meni, teško Meni
hajde, jače, kišo, sada kreni
još je ovo Srce Voli
da ne vidi Moje suze
oči pune bola, tuge

Nikad nije bilo teže Srcu nego sada
odlazim jer Šta nas veže,
odlazim dok kiše liju iznad ovog grada
bar če suze da Mi skriju da ih On ne gleda

Kad vidis suze na mom licu
nepitaj me sta me boli
moje suze same teku
on sada drugu voli

Netjesi me drugarice
utjesit me neces moci
ja cu suze uvjek liti
jer mi nikad nece oprostiti

Ti si znala nase tajne
ti si znala da ga volim
netjesi me drugarice kad te molim!


SAMA
Zašto si me opet slomio?
Zašto, kad znaš da sam već slomljena ,
Samo sam u Tebe vjerovala,
a sad mi je i povjerenje slomljeno zauvijek .
Hoću zauvijek pobjeći od svega,
želim pobjeći od ovog života.
Ali, sve me to zbunjuje,
ili samo od suza uopće na shvaćam što se dogodilo.
Ne shvaćam kud je sve nestalo?
Zašto sam opet Sama?
Znaš da ne mogu bez Tebe,
jer bio si Mi jedina utjeha u životu.
ne mogu više.
Slomio si Me, slomio Mi Srce,
a Srce se ponovno ne može sastaviti.
Zato Molim Te
ne traži Me da Ti oprostim,
da sve zaboravim.
jer teško Mi je.
Htjela bi da si ponovo samnom,
da smo jedno.
Ali kad krenem prema Tebi
ispred mene stane sva Moja Tuga i Bol
kao neki veliki zid,
i ne mogu se pokrenuti....


UMIREM NOĆAS

Umirem noćas na ramenu tuge
nikoga nemam da suze spusti
odlazim noćas na putu duge
plačem jer te Volim

Nestajem noćas magla je gusta
nikoga nema tama je pusta
nestajem bez tebe,bez ljubavi tvoje
Volim te najdraže moje

Umirem sam bez ikog na svijetu
ničija ruka da utjehu mi da
umirem željan tvoj dah mi treba
Volim te do neba ....



Kad više Nisam Tvoj ,
više mi Netreba Srce Moje ....


Nema komentara:

Objavi komentar