Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

utorak, 23. studenoga 2010.

Kad ti zivot da sto razloga za plakanje,pokazi zivotu da imas hiljadu razloga za smeh...:D

Samo za tebe ljubavi moja...
Noćas ti pišem pjesmu bez riječi...
Tako mi treba blizina tvoja...
Put do tebe,put ka sreći...
Samo za tebe radosti moja...
Slikam stihovima odraz lica tvog...
Tako bi rado ove noći kraj tebe...
Poklonila ti ključ srca svog...
Samo za tebe srećo moja...
Treperi mi srce kad glas ti čujem...
Dan mi je obojen od tvojih boja...
Tebi se iskreno,iskreno radujem...
Samo za tebe,za tvoje oči...
Za tijelo tvoje,sa tobom noći...
Za ljubav tvoju,za sreću vječnu...
Zauvijek želim da te gledam srećnog...Enhanced by Smiley CentralEnhanced by Smiley Central


. Nekom ce suze, nekom ce biseri.. Uvijek je tako bilo u ljubavi...



 Ponekada tako malo trazimo od drugih,postovanje,cenu licnosti i ljubav koja je tako skromna,a nailazimo na sprdnju,ismijavanje i podcjenjivanje od strane drugih koji te mozda trebaju al ti ljubav ne daju ,bas zbog toga sto si tako skromno trazio....biti dobar, biti lud a ne human,to je danasnja pouka......nekih.


Ne tuguj zbog rastanka.Moras reci zbogom pre ponovnog susreta.A ponovni susret, i posle trenutaka i celih zivota, izvestan je onima koji su prijatelji..

"Lijepo je znati da postojiš u mom životu...nije bitno ni koliko, ni otkad, ni zašto...lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu..." **


Tražim na tom licu osmijeh

Odavno ga tuga mori

Saznala je šta je život

Suze stale i ne govori

Ubile je noci hladne

Tople rijeci ne poznaje

Sad u sebi sve se kaje

Sad bi da joj život traje

Uzalud je da se kaje

Sve što kaže istina je

I da život ide dalje

Kako živim navikla je



Svaki korak okus gorak

U cetiri zida osmijeh skriva

Nekom da bi sluga bila

Slomila je svoja krila

Pobjegla bi ali strah je

Sav svoj život njemu dade

Uzalud joj mahom dane

Sve cetiri svijeta strane

Mislila je sutra da ce

Vrijeme reci možda stace

Sad u sebi sve se kaje

Sad bi da joj život traje 



Ljubav je uvijek otvorenih ruku. Otvorenih ruku dopuštate ljubavi da dolazi i odlazi kako želi, slobodno, jer bi ona to ionako činila. Ako pokušate zarobiti ljubav, shvatit ćete da držite samo sebe Enhanced by Smiley Central Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na mjesto Enhanced by Smiley Central Jedina važna stvar, kada budemo odlazili, bit će tragovi ljubavi što ćemo ih ostaviti za sobom Enhanced by Smiley Central 


Ruke mi cesto preko dana staju nad poslom i veliki dio noci bdijem samo da mogu duze misliti o Tebi.Prije ptica se budim,prije zore dizem (a kroz sve snove prolazis Ti);u osvit sam naslonjen na prozor kao da Te cekam.Ljepotu cijelog svijeta kriju u sebi moje misli.Neostvariv san je postao sadrzaj mog zivota.I tako zivot prolazi,ali u casu smrti ja mogu pokazati na svoju ceznju kao na jedino veliko,istinito i lijepo u svom zivotu.



Nema komentara:

Objavi komentar