Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

srijeda, 24. studenoga 2010.

Pokusavati zaboraviti nekoga koga volis je kao pokusavati sjetiti se nekoga koga nikad nisi upoznao!

Disem te Svaku noć svaki dan OSECAM TE pogled mi tvoj miluje san miluje
dan svako jutro DISEM TE tvoje mi usne poljupce donose ljubi me, da krv
pobesni vodi me zauvek ruke tvoje u zagrljaj nek me prime jer jedini
LJUBAV TI JE IME Svaki dan živim te snaga je tvoja orkana let i svaki
tren VISE VOLIM TE osmeh tvoj vodi moj svet.*

Ako ljubav zavisi, od nase slobodne volje...,zasto ne prestanu da vole, oni koji bi hteli da prestanu?...Naprotiv,placu od bola i robuju ljubavi...,cak i oni ponosni ljudi, koji inace smatraju ropstvo, za najvece zlo;...i rado se lisavaju zbog ljubavi, neceg cega se inace nikad, nisu hteli odreci;...i nose svoju ljubav kao bolest ili okov; zive u strahu da ne izgube samo onog kog vole.....*

‎..Voljeti znači znati slušati.. 

Slušati glas srca..srca kojeg voliš… razumjeti i popuštati… opraštati.... Voljeti znači u zvijezde se dići… u visinama sijati.. i drugima put pokazivati… svojom svjetlošću ih mamiti ka visinama ih zvati... kada je prava ljubav u pitanju ne postoji ponos... Postoji samo spremnost na praštanje jer... sa teretom se ne može stići do zvijezda… one su jako visoko…daleko… a teret…ako postoji teret..pretežak si… i samo onaj tko zna da prašta leti... leti i svijetli... zauvijek…*


 ‎..Zašto me puštaš... ...da sanjarim sam... u ovim hladnim danima sreće... Zašto me puštaš... ...da volim drugu... kad znaš, da nikad moja biti neće... Zagrli me čvrsto... ...i pusti nek traje...vječno... Ja dat`ću sve od sebe... ...jer do nikog mi stalo nije... koliko dušo...do Tebe ....*



Makar samo pogled tvoj...na trenutak nek me posjeti da mi duša bar na čas malo, malo... sreće osjeti .
Makar samo pogled tvoj ..malu nadu da mi da...da još nije prošlo sve....to što srce moje osjeća .
Makar samo malo čežnje...želim u pogledu tvom ..da bar opet mogu ponovo da se lažem slatkim snom ....iako ovo ludo srce više ne boli...ali ipak još uvijek te voli!!!!!



 Ti više nisi dječak ... tadašnje slabosti su postale tvoje snage..ubio si dječaka u sebi,nažalostti si danas samo čovjek....ali kakav..??Pitaj svoje srce da ti kaže...i poslušaj ga jer ono...NIKADA NE LAŽE!!!!!!!


 Kada pomislim na tebe ostanem bez daha znaj da te volim bez imalo straha.Volim ovo vreme ...sto gledam pred sobom Volim te sreco bez obzira sto nisam sa tobom!!!!!*


 Mozda nam je potrebno da idemo krivim putem zivota,da bi pravi put upoznali!Mozda trebamo najprije ici ulicom Suza,da bi smo pronasli nas Osmijeh!Mozda moramo tugu i bol podnijeti,da bi smo na kraju upoznali sta je SRECA!!


Nema komentara:

Objavi komentar