Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

tesko je kad nekog volis a on tebe ne kada ti njemu nisi nista a on tebi sve tesko ej vrl otesko svoju ljubav kriti u srcu plakati a nasmejan biti!!!

Samo te jedno molim Boze
Ne moramo vise nikada biti zajedno ali neka i on pusti suzu,samo jednu ali neka ga zaboli tako jako da on u jednoj suzi osjeti svu bol koju mi je priredio u proteklih godinu dana,neka ga toliko zaboli da me sa strahom moli za oprostaj i neka ne mogne bez bola umrijeti dok mu JA ne oprostim,neka mu i zivot i smrt zavise od mene samo jednom i samo to Boze,preklinjem te…







ako pozelis da mi se vratis,gledaj da to ne bude skoro.vremena mi daj da te prebolim…dodji kad prestanem da te volim…:(




stalno prolazim pored mesta gde smo zajedno bili,zamišljam trenutke prošlosti da prežiwim..,.Jedino sto mi ostaje od biwših ljubawi jesu trenuci sreće i ljubawi…






ja nisam devojka bez ponosa,pa da kleknem i molim.na kolena svoja necu pasti iako te previshe volim…






Osjecam se kao snijezna kraljica,koja promrzla ceka svog princa,a u nadi da ce doci polako umire sama u noci…






VECERAS CU POLETJET U NEBO
PRUZIT CU SVOJA ANĐEOSKA KRILA
SAMO ZATO STO TI MENE NIKAD NISI TREBO
A JA NIKAD TVOJA NISAM BILA
TVOJA LJUBAV JE IMALA ZADATAK DA ME GRIJE,
ALI NIJE…
ti sada imas djevojku bolju
koja sa tobom bezbrizna trci po polju…
a ja…
ja sam u sobi svojoj sama
sjedim tuzna,razmisljam o nama…
umjesto tebe ona me na ulici sreta i prica mi o vama,
govori kako ste jedno drugom centar svijeta…
a ti…
ti si ostao isti do kraja
i kad me vidis tuznu kazes mi ˝jos uvijek smo raja˝…
ove noci gradom lutam sama i trazim pravu istinu o nama,vjetrovi duvaju i tvoj trag mi odnose nije mi suđeno da kraj tebe budim se….
nije vise nista bitno,svemu dosao je kraj
ali te molim,samo jedno znaj
ja nisam anđeo niti mogu letjeti,ti zivi sa njom a ja cu za tobom umrijeti…WoLiM Te  NaJwIsE Na SvEtU!!!!!!







Hocu pomirenje dajmi ruku svoju,jedino u zivotu zelim ljubav tvoju,dasam vecno tvoja,da me vecno ljubis,jer ti neznas sreco sta zapravo gubis.Dacu sve od sebe da bude ko pre,samo te molim ne rusi mi sne,ne trazi da odem,ne nanosi boli,zeni koja te vise od “ZIVOTA VOLI”




Ja nisam anđeo fini samo te iskorištavam izvini, mene su stvorili đavoli i krvave kiše…. Za mene je ljubav samo riječ i ništa više…..!!!!!!!!!!!
(+++++++++++)
>>NOĆAS>>
Sve je noćas protiv mene
čak i zvijezde gube sjaj.
Kad ti jednom loše krene
tada shvatiš da je kraj.
Noćas sve je protiv mene
nikog nema da me tješi
Oko mene crne sjene
tuga mi se noćas smiješi.
Tad mi suza sama krene
da otprati pogled tvoj
Sve je noćas protiv mene
jer ti više nisi moj....








Nema komentara:

Objavi komentar