Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 21. studenoga 2010.

JeR Te ŁuDo VoŁiM...

Voli Me još ovu noč
Hej Ljubavi, 
Kolk`o stvari nismo znali 
Ni sanjali, 
Tako teško da je Voleti 
Hej Ljubavi, 
Zar su hteli da nas rastave 
I razbole ,od tuge 

Voli Me još ovu noč, dušo 
Još ne mogu da sve ostavim 
Voli Me još ovu noč, dušo 
Nisam spremna da Te Izgubim .......

Otišao sam od Tebe u suzama
sa bolom i tugom
dali ču Te ikad preboliti
to još niko nezna.

Pamtim još oči Tvoje
oči boje neba.

Dali misliš na Mene
ili se provodiš sa drugima
dali Me Voliš kao prije
ili je to samo bila laž.

Sad sam daleko od Tebe
ostaje mi još par sati života
ovo nam je zadnji razgovor
mog slomjenog života
reci dali Me Voliš ili ne
reci mi nešto dobro i utješi me.

Volio sam Te i Te Tvoje lijepe oči,
mislio sam da češ nekad biti Moja,
stalno si mi bila u Mislima
a radi Tebe sada me duša boli
jer Te stvarno ludo Volim ....

Nema komentara:

Objavi komentar