Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 28. studenoga 2010.

ti si istina koju u srcu nosim…ti si biće koje ludo volim… ti si laž koja me boli…znam da je uzalud ali te ipak volim…

.....pitali su me,gdje je on..kojeg voliš gdje živi...a ja kažem,tamo gdje se svako biće nebu svidi...pitali su me,kako izgledaju njegove oči...ja sam rekla tako mirno, tako lijepo..da uvijek samo njima želim poći...rekli su mi zar u svod nebeski zaljubljen možeš biti...ja sam rekla ,što srce voli..teško je oku skriti...a sudbina je vezala čvori to može samo smrt rastaviti...pitale su mi kakvo ima srce i dušu...a ja sam rekla..taman srce za mene kakvo se meni sviđa da me u njega može skriti...pitali su dalje....kakve ruke ima...a ja sam rekla,u njima sve moje sanje sniva...i rekla sam još....svoje moje naljepše tamo je gdje je on prebiva...

Daj mi 1000 poljubaca, pa jos 1000, pa jos 1000... Kad razmijenimo milijun poljubaca pomijesajmo ih zajedno sve dok ih ljubomorni ne budu mogli prebrojati.
________________________________

CAROLIJA DODIRA USANA TVOJIH
Kao dasak vjetra,uz mene je prosla,
misao;na tebe i poljupce tvoje,
pozelim da opet bude dobro dosla,
ta misao,na poljupce tvoje i moje.

Taj poljubac strasni,jos uvjek osjetim ja znaj!
Cini mi se nikad zaboravit necu,
zato dodi opet,ti ga meni daj!
samo jos jednom da osjetim tu srecu...

On je kriv sto nocu probudim se ja,
jer osjetim usne tvoje na usnama mojim,
nemirne i slatke igraju se sad,
nastavi ,ljubi me ti usnama svojim!

Samo one mogu probuditi mene,
iz ovoga sna i usnulog zivota,
pa pozelim da vidim ,tvoje oci snene,
jer zasjenila me njihova ljepota,
____________________

Ne ostvareni san.......... 

Cekam,cekam te sad, 
pustila sam da obuzme me masta, 
prilazis mi ,ublazujes moj jad, 
ustreptala cekam,mozda dogodi se svasta. 

Sklopljenih ociju,osjetih dodir usana tvojih, 
kao lahor vjetra,spustise se vlazne, 
usne tvoje preko usana mojih, 
nikada ne osjetih,osjecaje tako snazne.

U toj ljepoti poljupca tvog,
suze klize niz lice moje,
zar je ovako jak osjecaj moj,
da istinski osjetim,uzdrhtale usne tvoje.

Pogled ociju tvojih,ljubavlju sto plamte,
u ovom trenutku ,zelim istinski da shvatim,
jer ovako nesto ,moje usne dugo ce da pamte,
samo se nadam da isto ovako jako,necu da patim.

Jer ljubav koja je ovako snazna,
ne nalazi se svaki dan,
niti moc poljupca tvog vlazna
koji postaje-neostvareni san.

Svaku noc u snovima mojim ponovno te vidim,
jer ljepotu ovu osjetiti volim,
i nimalo reci ovo se ne stidim,
samo ne ocekuj,ponovo da molim............


..ZaBRaNjeNa LjuBaV..

Dok sjedim sama u sobi svojoj.. i razmisljam o ljubavi mojoj.. daleko si od mene.. pa mi sve veca tuga na srce pada..
Polako svijeca sagorijeva i dim cigare, skupa sa njom traje zivot moj, jer znam da nemozes biti moj..
Sjecanje na tebe umrijeti nece.. jer ti si mi bio zivotna nada.. Ja te lako zaboravit necu, ni tvoje oci.. a zivjet cu od sjecanja..
Ljubav moju ti si htjeo.. a ja ti je nisam dala.. Ti si htjeo srecu samnom.. a ja zivjeti s tobom nisam znala..
Uspomena ti si bolna.. jedva sam te preboljela..
Ja bih htjela da se meni vratis.. i da budem voljena..
ZASTO MI RODITELJI SA TOBOM BRANE?? ZASTO MI ZIVOT TRUJU I KVARE?? ZASTO MI LJUBAV BRANE.. KAD ZA NJIM ME DUSA BOLI?
Svatite me zlobni ljudi.. da mi dusa ne uvene.. JA VOLIM SAMO NJEGA.. i umrijet cu zbog njega..
Zasto mi uzese ljubav? Zasto mi srusise srecu?
JA DRUGOG DA VOLIM NEMOGU I NECU...
On je mene voljeo.. ja sam svemu kriva.. Bila nisam smjela da ga vidjam.. zbog vas.. mojih roditelja..

Pocicu sa njim u svjet srece.. da me strasno ljubi i voli..
Ja sam rodjena za njega.. i on za mene.. i nemogu dozvoliti da mi u samoci prolazi vrijeme..
Ja volim njega.. i on voli mene.. i ZATO NEMOJTE... MOLIM VAS... NAS RASTAVLJATI!!??!.........


zašto da šetam snovima kad se ništa dogoditi neće.jer moj je život prazan bez ljubavi i sreće
zašto da nekog volim
zašto da mi nada vene kad ustvari niko ne voli mene.
zašto uopće živim kad kod mene života nema
zašto pišem ovu pijesmu?
zašto sam tako usamljena


Volela sam jedne oci jedne oci smedje boje
volela ih i mislila da ce nekad biti moje.
Ali jednog kisnjeg dana daljina nas je rastavila
Odnema mi smedje oci i tugu ostavila
Mnogo puta kad ga se setim u mislima mu poletim
i dusa me moja boli jer te stvarno ludo volim!!


U tvoje smede oci sam se zaljubila
Za tobom mali ja sam poludila
Dopusti mi da ti pokazem da sam ta
Da ti dokazem da sam te zavoljela

telefon ti zvoni to te ja budim daleko si od mene a zelim da te ljubim zelim da znas da zelim da te imam al nisi kraj mene pa te stalno cimam!!!

tjeram te od sebe sa sobom se borim zelim da te mrzim al prokleto te volim!!
Meni se nocas nesto htelo da me ljubis vrelo,da pravim po tvome vratu voce,stetasto nas noc deli jer tebe moje srce ZELI!!! 

Tesko je voleti nekoga, a ne biti sa njim, govoriti da je kraj i ziveti sa tim, silno ga voleti a nikome ne reci, skrivati svoj bol a pricati o sreci...!!!

Znam da tamo daleko od mene kunes zivot, svoju laznu srecu. Nemam kome reci da ti kaze da te nikad ostaviti necu........
widish moje zlatoo... ti nisi srebroo....
widim li te s drugom.... slomit cu ti rebroo...... :D

TUZNO JE SUNCE KAD NEMA KOGA DA GRIJE,
TUZNO JE SRCE KAD VOLJENO NIJE.
TUZAN JE OBLAK KAD SE KISA SPREMA,
A JA SAM TUZNA KAD TEBE NEMA...


…nisam više ono što sam nekad bila…naivno dete,ranjiva i mala…znam da pobedim i kad gubim,nisam više lutka u rukama drugih,niti prašina koju svako seje…ja sam ona koja se uvek poslednja smeje…

TREBA ZNATI VOLJETI, A DA TRAGA NEMA, TREBA ZNATI PREBOLJETI BEZ USPIMENE. TREBA ZNATI PATITI DA MNOGO NE BOLI, TREBA BITI HRABAR KAD SE IZGUBI ONO STO SE VOLI.

JA NISAM TVOJA, TI NISI MOJ ZATO ODLAZIM U SVIJET SVOJ… U SVIJETU SVOM MORAM UTIJEHU NACI, U SVIJETU SVOM MORAM ZABORAVITI KOLIKO MI PROSLOST ZNACI… JOS TE VOLIM......

Iz ociju ti istinu citam ,daI me voIis ne treba da pitam, pogIedi tvoji sve mi kazu aIi sta mogu…kad tvoje rijeci Iazu!

Nema komentara:

Objavi komentar