Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

~*~ VoLjEt Cu Ga DoK SaM ZiVA ~*~

TI si moje nebo ti si moj zrak
TI si sve sto zelim sve sto volim ja
Tvoje oci tuzne sve mi govore
Da ljubavi nema bez tebe... ~

~*~jedna je ljubav bila al se tiho ugasila
gorke suze smo lili al se nismo pomirili
voljecu ga do kraja zivota
jer me ocarala njegova ljepota
ostala sam sama i gorke suze lijem
voljela sam ga voljet cu ga to nemogu da krijem
svake moje suze njega se samo sjeca
u drugim rukama nikada necu moci da poznam
ono sto je sreca~*~
~*~al daljina nije dala
da se spoje srca dva
zalis sada i zalices
ko sto sam zalila i ja~*~

~*~Voljet cu ga dok sam ziva
zbog rastanka ja sam kriva
Svako ko voli zna kako boli
i koliko je tesko ljubav naci
samo ko pati moze da shvati
sta u zivotu ljubav znaci~*~ 


*~sreli smo se jednog dana to cu uvjek dobro znati tvoj me osmijeh osvojio zato srce sad mi pati daljina nas rastavila to je ono sto me boli kad bih sada mogla znati dal me tvoje srce voli~*~ 

Nikada nikog
volela nisam
kao sto tebe volim ja
Nikada nisam
u zivotu za nekim
toliko patila
Nikada do sada
nisam nikog tako
silno zelela
kao sto tebe zelim ja
Nikada nikada

Nema komentara:

Objavi komentar