Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

.... ti i ja minus ona....

Jednoga dana možda ćeš poželeti da vratiš vreme unazad, da ispraviš greške prošlosti, a ja... Ja se samo nadam da ćeš tada imati nekog pored sebe, da ti kaže da se kazaljke na satu kreću u jednom pravcu..


 Sjeti se stihova,
sto sam ti ih pisala.
Sjeti se suza,
sto sam ti ih brisala.
Sjeti se ljubavi,
koja ne prolazi,
sjeti se tuge
koja ne odlazi...
Sjeti se srca,
koje te Voli.
Sjeti se Rane,
koja me boli!
Sjeti se ove pjesme
kao uspomene,
sjeti se jednom
nakon svega Mene...
Ako nasi pogledi se spoje,
kada dragi prodjes pored mene,
ja te molim sakrij suze,
ako ti se vrate uspomene...
Sakrij, sakrij suze
mozda ce tad lakse biti,
sakrij mili suze
jer ja svoje necu, moci skriti...
Ono sto je bilo medju nama,
za sjecanje ostat ce samo,
ja te molim prodji pored mene
kao da se vise i ne poznajemo...


Oprosti, kriva sam što sam samo tebe volela,

što me svaka kap samoće bolela,

što sam jutra budnih očiju čekala,

što sam tvoje ime svake noći dozivala.

Oprosti, kriva sam što druge nisam htela,

znam da tebe voleti nisam smela,

oprosti što oblacima ime po nebu ti pišem,

oprosti mi što još uvek samo za tebe dišem.

Oprosti što osmeh više nemam lažni,

što su mi zbog tebe obrazi vlažni,

oprosti što dane sve u crno bojim,

oprosti što bez tebe ni ja ne postojim....


Znam da je neko sada tuzan zato evo i za tuznu dusu nekoliko reci
Gledam te i ti gledas mene...Ne razumem te,oci ti sjaje, srce ti vene...Volim te jako i cvrsto,tiho i njezno...Gubim te a to je tako neizbezno...Lazem ti a istinu samo srce zna...Pitam se sta ima ona a nemam ja!??


..U tihoj noći....promatram blistavi nebeski svod...Gledam, hoćeš li na zvijezdama doći,da ublažiš bol srca mog ranjenog.Moje srce predano je tebi, svjesno sam ga tebi dala, ljubavi moja draga...umjesto srca osjećam tebe, ti tečeš kroz moje vene...radi s mojim srcem što god ti poželiš,jer je srce ovo potpuno sad tvoje....samo ti ga ranjenog možeš ozdraviti ili ga ubiti voljeno moje...samo..svaka nova rana reći ćeda još više voli te i da ono i dalje kuca samo za tebe, jer moje srce samo s tobom ima put ka sreći.



...pitali su me,gdje je on..kojeg voliš gdje živi...a ja kažem,tamo gdje se svako biće nebu svidi...pitali su me,kako izgledaju njegove oči...ja sam rekla tako mirno, tako lijepo..da uvijek samo njima želim poći...rekli su mi zar u svod nebeski zaljubljen možeš biti...ja sam rekla ,što srce voli..teško je oku skriti...a sudbina je vezala čvori to može samo smrt rastaviti...pitale su mi kakvo ima srce i dušu...a ja sam rekla..taman srce za mene kakvo se meni sviđa da me u njega može skriti...pitali su dalje....kakve ruke ima...a ja sam rekla,u njima sve moje sanje sniva...i rekla sam još....svoje moje naljepše tamo je gdje je on prebiva....


Nema komentara:

Objavi komentar