Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

*TaMo NeGdJe Je MoJA DuSa***

Plakat cu dugo u noci
dok svijeca bude gorjela
usnu cu saputati rijeci
"samo sam tebe voljela"

Napisi mi poslijednje pismo , reci mi poslijednje zbogom
Da budem sretna sa drugim kad nemogu sa tobom.
Mozda se nekada vratis, nekad u sumorno vece
Jer moja ljubav za tebe nikada prestati nece.
Oprosti mi ja te volim ...
Zar nisi cuo onda kako mi srce bije ?
Ako su rijeci lagale , srce lagalo nije... 

JEdnom je bio april
jednom su padale kise
jednom sam voljela ja
jednom i nikad vise

Srce nezna sta je patnja
samo zna sta je bol
toje onaj koga volis
a nece da bude tvoj

Jedne oci voljela sam ludo
a u sjeni gledala njihov sjaj
ali tuzni pogled ociju rekao je jednom
"dosao je kraj" 


Na mom putu staje decka dva
jedan sto voli mene
a drugog sto volim ja

Ljubav je potok sto zubori
ljubav je srce sto u meni gori
ljubav je zvijezda sto na nebu zubori
ljubav je nada sto se javlja u meni
da ce doci sada
a otici nikada

Jedna je djevojka
za drugog se udala
a mladjeg vojnika zaboravila
njemu su njegovi pisali
udala se njegova ljubav
za drugog mladica
vojnik se rastuzi
osustvo zatrazi ode u dolinu
pod njene prozore
pusku je puknula,djevojku ranila
posljednje rijeci su bile:
VOJNICE VOLIM TE
DOK SAPUCE IME MOJE,
LJUBAV CVJETA NA SVE STRANE,
VOLIMO SE I NAS DVOJE,
ALI NASU LJUBAV BRANE...

STA TI JE STA TI JE
MALO SAMNOM DA TI JE,
TI TREBA JA TO ZNAM,
ALI NECU DA TI DAM

Nema komentara:

Objavi komentar