Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

četvrtak, 25. studenoga 2010.

Sve sto se jednom desi ne mora se nikad ponoviti. Ali sve sto se desi dva puta, desit se sigurno i treci put.

Ne bih menjao tuge srca moga za radosti koje osecaju mnogi. Niti bih
suze,koje pecal u svakom delu moga bica izaziva,pretvorio u smeh. Zelim
da moj zivot ostane jedna suza i jedan osmeh. Suza da procisti moje srce
i pruzi mi razumevanje zivotnih tajni i skritih stvari.Osmeh da me
ucini blizim mojoj braci . Suza da me... sjedini sa ljudima slomljenih srca,osmeh da bude znak moje radosti sto postojim. " H. Dzubran


Poljubi me...poljupcem sto prijanja na dusu
kao sto zvijezde prijanjaju
na Nebeski svod
Kao sto noc opija dan poljupcem
u kojem po taktu vremena
svoj tango igraju java i san!

‎...sirom oci zatvorim...udahnem mir...i pustim tisinu da vrisne u meni...


"To,
kako da se voli, ne uči se iz knjiga, ne uči se u školi. To se uči iz
sebe, kad se otvori srce, pa boli, ili ne boli.''

Svaka žena ima noge kako bi prošetala svu tu gomilu
modela novih cipela Da bi opet , na samo jedan tvoj mig ostala bosa
primajući te između njih u trenucima strasti neraskidivo te vezujući
najačim okovima*

Nakon nekog vremena uvidiš tanku crtu između držanja za ruke i vezanja
za dušu. I naučiš da voljeti ne znači oslanjati se, a društvo ne znači 

sigurnost. I naučiš da poljupci nisu ugovori, a pokloni obećanja. I 
počneš prihvaćati svoje poraze uzdignute glave i otvorenih očiju, s 
ljupkosti odrasloga čovjeka, a ne tugom djeteta. I naučiš da sve putove
moraš sagraditi danas jer je sutrašnje tlo isuviše nesigurno za
planiranje. Nakon nekog vremena naučiš da i sunce opeče ako mu se
previše približiš. Stoga sadi svoj osobni vrt i uređuj svoju dušu,
umjesto da čekaš da ti netko pokloni cvijeće. I naučiš da možeš mnogo
toga pretrpjeti. Da si uistinu snažan, I da uistinu vrijediš.*


Trying to Remember if something is a dream, or if it really happened....

  • Oprostio mi Bog,

    Mogla bi i ti,

    Jer na moja vrata,

    Sunce bas ne dolazi.

    ‎...Moja jednostavna nesavrsena ljubav prema tebi cezne za izrazom u beskonacnoj bliskosti,.. boli me sto ti ne umem pokazati koliko si najvazniji koliko si najvoljeniji koliko si mi jedini,.. ne volim te savrseno ali te ljubim svom celinom same sebe i tvoje je citavo bice utkano u svaki delic mog postojanja koje opstaje jedino zbog tebe I najdivnije lepote tvoje bezuslovne ljubavi...*


    Mislima velim: o ljubavi niti
    zborit ne smijemo, jer u svakom trenu
    snijeg kao novi nestaju i venu
    snage nam tijela; mirni ćemo biti:
    s njim će sve nade prestati da žive,
    s kojih smo bili u zabludi dugo,
    sve što veseli, boli, srdi, plaši;
    te ćemo spoznat da često i drugog
    privlače stvari lažljive i krive;
    uzalud da su uzdisaji naši.








    Bilo jednom jedno ostrvo, na kojem su ziveli svi osecaji i ljudske
    vrednosti: Dobra Volja, Tuga, Znanje i medju ostalima i Ljubav. Jednog
    su dana shvatili da ce njihovo ostrvo da potone, te su pripremili svoje
    brodove kako bi ga napustili. Jedino Ljubav zelela je ostati do 
    posljednjeg trenutka. Kada je ostrvo bilo samo tren do potonuca Ljubav
    je odlucila potraziti pomoc. Bogatstvo je prolazilo u blizini i Ljubav
    je upitala: Bogatstvo, mozes li me povesti sa sobom? Ne mogu, mnogo je
    zlata i srebra na mom brodu, nemam mesta. Ljubav tada odluci pitati
    Ponos koji je prolazio na velicanstvenom brodu. Ponose, preklinjem te,
    mozes li me povesti sa sobom?" Ne mogu ti pomoci, Ljubavi odgovori
    Ponos,ovde je sve tako savrseno, mogla bi mi unistiti brod." Tada je
    Ljubav zamolila Tugu, koja je prolazila kraj ostrva: Tugo, molim te
    povedi me sa sobom. Oh, Ljubavi, odgovori Tuga, tako sam tuzna, da ne
    mogu. Kada je Dobra Volja prolazila kraj ostrva, toliko je bila
    zadovoljna da nije ni cula Ljubav kako je doziva. Tada Ljubav zacuje
    neki glas: Dodji Ljubavi, ja cu te povesti sa sobom. Bio je to starac u
    malenom camcu. Kada su stigli do kopna Ljubav se iskrca, a starac ode.
    Ljubav je bila toliko srecna da je zaboravila pitati starca za ime.
    Ljubav shvati koliko mu duguje, te upita Znanje: Znanje, ti sigurno znas
    ko me je spasao? To je bilo Vreme", odgovorilo je Znanje. Vreme?
    upitala je Ljubav, pa zasto bi me Vreme spasilo? Znanje puno mudrosti
    odgovori: Zato sto je samo Vreme sposobno da proceni koliko je LJUBAV
    VAZNA U ZIVOTU.




    ‎..Ne postoji razdaljina koju ljubav ne moze premostiti,ne postoji bolest,koju snazno projektovana ljubav ne moze izleciti.Ljubav moze izvojevati sve pobede.Ona je koncentrisana kineticka energija,najjaca sila u prirodi.I samo kad biste mogli odrzati ljubav celog zivota,nebi bilo sna koji ne biste mogli pretvoriti u stvarnost. *

    ‎..U moru tvojih ociju moja se dusa ogleda svaki moj mir, svaka sreca vodi do tvog pogleda. I ne ume svako da shvati da ja ne umem da placem, moje srce ne sme da pati... cuva ga Andjeo sa macem. TI.... *

    NIKADA,NIKADA,NIKADA.....

    Nikada ne reci VOLIM TE,Ako ti zaista nije stalo,

    Ne govori o OSECANJIMA,Ako zaista ne postoje,

    Ne drzi za ruku,Ako ces slomiti nekome srce,

    Ne gledaj nikog u oci,AKO JE SVE TO STO GOVORIS LAZ,

    Nikada ne reci zdravo,Ako mislis zbogom.

    I NIKADA NE RECI ZAUVEK,AKO NECES OSTATI.......*

    Na krevetu lezim,stihove o tebi pisem,nesto mi tesko,ne mogu da disem,nesto me
    steze u grudima mojim,jer nocas ceznem za usnama tvojim...Ljubav koju
    osjecam, osjecam je zbog tebe. Ne poklanjam je nikome,jer stvorena je za
    tebe. Srce svoje necu nikome dati,jer cu ga za tebe cuvati. Usne su
    moje zeljne samo topline tvoje,jer samo... tebe volim Srce jedino
    moje...Tebi koja si uljepsala svaki moj dan...Tebi koja mi dolazis u
    san...Tebi koja mi venama teces...Otvaram srce i ovo vece..Volim s Tobom
    i noci i dane. Dodirni mi usne i sapni da si Moja...Privi me nezno na
    grudi svoje...Oseti srce koje kuca za oboje...Odsanjaj samnom najljepsi
    san...Docekaj samnom svaki novi dan.



    Bez obzira koliko zivot tezak bio,bez obzira,ma koliko to boli!
    Bez obzira sta se desi
    Bez obzira sta ces izgubiti,tu bol ces preboljeti,ali uvijek vec biti izlozen losim iskustvima!
    Ali jedna stvar koju nikada ne smijemo zaboraviti:
    Postoje ljudi kojima se svidjate
    Postoje ljudi koji vas vole
    Postoje ljudi kojima mnogo znacite,koji ne zele da vas izgube!
    Dakle,zivjeti u ljubavi,oprostiti!
    Borba,,,,ali nikad ne odustati!
    ____________________11¶¶¶¶¶¶¶¶1
    ___________________1¶¶¶¶1111111¶¶1______1¶¶¶¶¶
    ......_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11___1¶¶¶_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_
    ____111¶¶¶¶1__¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶
    __1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶1_______¶¶¶¶___¶¶¶¶___________¶...¶
    _1¶¶¶____11¶¶¶¶11¶¶1________¶¶¶1__¶¶1____________¶¶
    1¶¶__________¶¶1_¶¶¶_________¶¶1__¶¶____________1¶¶
    ¶¶_______________1¶¶1________¶¶1_______________1¶¶1
    ¶¶¶_______________¶¶¶1_____1¶¶______________1¶¶¶¶
    1¶¶¶_______________¶¶¶1___1¶¶____________1¶¶¶¶¶
    _1¶¶¶¶1_____________1¶¶¶11¶¶__________1¶¶¶¶¶1
    ___1¶¶¶¶¶¶11__________¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶1
    _____1¶¶¶¶¶¶¶¶11_______¶¶¶¶¶1_____¶¶¶¶¶
    _________1¶¶¶¶¶¶¶¶1___¶¶11¶¶¶¶1_1¶¶¶¶
    ______________1¶¶¶¶¶11¶_____1¶11¶¶1
    _________________1¶¶¶¶1________¶¶1
    ___________________1¶1

Nema komentara:

Objavi komentar