Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

srijeda, 24. studenoga 2010.

.... never say never...

● ProWeRi Me, pRoWeRi & sRce Mi poWeRi, u Moju Se LjuBaW saM NoĆas uWeRi ! KoL'ko hoĆeŠ puTa pRoWeRi, pRoWeRi~ oWa ŽeNa NeĆe Da Te izNeWeRi ! ● 

ako me ikad raniš i dušu povrijediš, upotrijebit ću samo jednu kletvu: "DAO BOG DA TI MOJE USNE BUDU LIJEK BEZ NJIH DA BOLUJEŠ ZAUVIJEK !!!"...*

Zar te ne plaši pomisao s kim se vucara tvoj svet kad zaspiš? S kim se
izležava tvoj san, sad kad si budan? Gde je sve ono što ne znaš da si
bio i gde je sve što si sad, a ne znaš da si to? Nemoj se bojati života.
Neka te plaši to što nemaš potrebu da se setiš koliko puta si bio 
mrtav. Ni smrti nemoj da se bojiš. Neka te plaši to što ćeš opet
zaboraviti da si živeo. „


Ne postojim vise.
Bijah jednom i nestadoh
u plamenu moje ljubavi.
Jedna ogromna vatra.
Lagani pepeo rasu se u zraku
I pade njezno pred tvoje noge.
Ne zgazi ga, u njemu kuca jos moje srce.


Zasto se prevarih tog dana,
Zasto izgubih ponos svoj,
Zasto sam danas i dalje sama,
I mastam o zagrljaju tvom?! 

‎- Dodje mi da placem kao dete, sto na svetu nema nikog svog, Da vec jednom kazem zbogom svete, al ovakve nece cak ni Bog, Dodje mi da placem kao dete, da placem nad svojom sudbinom, Godine bez tebe proklete, zivot nema veze sa zivotom, Zivot nema veze sa zivotom. -



Nećeš znati da sam plakala,
Vidjeli su da sam se smijala.
Nećeš znati da sam žalila,
Vidjeli su da sam druge tješila.
Nećeš znati da mi je trebao oslonac
Jer bila sam rame za plakanje.
Nećeš znati da sam se osjećala slabom
Dok jecala sam u tišini,
Suze lila u samoći,
Oslanjala sam se na bol
I snagu tek u nadi tražila…
Sve si čuo,
Ali moga glasa nisi.
Ti nisi znao, ne znaš…
Nikada nećeš znati.

Duboko vjeruj u ono sto zelis i zapamti izgubljeno je ono cega smo se
odrekli u.Uzivotu pozeli samo jedno:da ne volis izgubljeno i da ne
izgubis voljeno!!!!



Nema komentara:

Objavi komentar