Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 21. studenoga 2010.

... VOLIM SRCEM ZASTO DA SE STIDIM....

Najljepsi je pozdrav
kad se usne spoje
a za taj pozdrav
potrebno je dvoje!!!!


Kada se poklope kazaljke na satu,
kada vidis ptice u jatu,
kada mi suza niz lice podje
i tvoj mi lik pred oci dodje,
da volim te, oci to tvoje znaju
zasto me onda ne pogledaju????



Zaspala sam na tvom krilu a drugog sanjala.
Ne mogu da priznam tebi da ti si mi utjeha.
Ne pitaj me zasto placem nije zbog tebe voljela
bih al' ne mogu da ti kazem'VOLIM TE"!!



Ima neko ko te ceka
ima neko ko se nada
srce kojim ti vladas
ima neko ko te Voli samo znaj
da taj neko nikad nebih da te moli...!!


Negovori da me volis
nedaj da drugi znaju cuvaj
istinu samo za sebe jer znas
da i ja volim tebe...


nocas lazem sebe
dobro mi je i bez tebe
ali srce tajnu krije
nikad gore bilo nije
necu plakati jer suze nisu lek
al zapamti ove reci
"Volecu te Zauvek"

Nema komentara:

Objavi komentar