Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

utorak, 23. studenoga 2010.

Od svih istina,.... najdublje i najtrajnije su istine srca...

Kazu da je LJUBAV važnija od PRIJATELJSTVA,... ali da je PRIJATELJSTVO trajnije od ŽIVOTA,.... prema tome, ti ćeš biti PRIJATELJ kojeg ću VOLJETI do kraja ŽIVOTA!..


Svako jučer je samo san,... a svako sutra, samo je vizija.. no.. ako dobro proživiš danas,.... svako jučer postaje san sreće,.... a svako sutra postaje vizija nade.


Hvala svima zbog kojih sam plakala,.... bez njih se nikad ne bih smejala.....Hvala svima, koji su rusili moj ponos, bez njih nikad ne bih bila ono sto jesam.....Hvala svima koji su dolazili i odlazili iz mog zivota,... dali malo, a odneli puno, bez njih ne bih naucila, da cenim neke stvari.I na kraju… HVALA ONIMA KOJI SU OSTALI....



 Nezrela ljubav kaže: Volim te, jer te trebam..... Zrela ljubav kaže: Trebam te jer te volim.....


Šetamo polako pored rijeke,u kasne sate ljubim te ,moj anđeo si ti,toliko trebaš mi.... Zvijezda sa neba pala je,ko da je znala zbog tebe, moja jedina si ti puna nježnosti ...S tobom našao sam sreću,ti si meni suđena,poželit drugu nikad neću,jer ti si za me rođena.... Ljubi me nježno, nježno polako,sama znaš da je bolje tako,tiho pričaj mi o našoj ljubavi,u mojoj duši nemiri,dok si kraj mene ljubljena,moj anđeo si ti toliko trebaš mi...



 Jedna pjesma može zapaliti trenutak. Jedan cvijet može oživjeti san. Jedno drvo može postati šuma. Jedna ptica može navijestiti proljeće. Jednim osmjehom započinje prijateljstvo. Jedan pljesak uzdiže dušu. Jedna zvijezda može voditi brod na moru. Jedna riječ može dovesti do cilja. Jedan glas može promijeniti naciju. Jedna sunčeva zraka obasjava sobu. Jedna svijeća odgoni mrak. Jedan osmjeh pobijedit će tamu. Jednim korakom mora započeti svako putovanje. Jednom riječju mora započeti svaka molitva. Jedna nada podići će naš duh. Jedan dodir može pokazati koliko ti je stalo. Jedan glas može mudro govoriti. Jedno srce može znati što je istina. Nikad ne zaboravi koliko si važna ( važan ). 


 Još uvijek sam tu,
još uvijek sam tvoja..
Moje misli su upućene tebi
Svilene i zaljubljene

Ne trebam ja pjesmu
da ti kažem da te volim
Ne trebam ja riječi
da svjedoče o mojoj ljubavi.

Ja trebam tvoje usne
Njima ću udahnuti ljubav
Trebam tvoja ramena
njih ću ogrliti ljubavlju

Trebam tvoje ruke
nježne i moćne,
da ružne snove otjeraju,
da obrišu suze
i daruju sreću.



Ne pitaj više zašto te ljubim. Pitaj
zašto raste trava i zašto je nemirno more.
Pitaj otkud stiže vjetar proljetni
i bijelom lađom snova tko krmani
kad noć nad svijetom hladne prostre sjene.

Ne pitaj zašto te voli moje čudno srce.
Znaš li odakle koralj na dnu oceana?

Valovi pričaju o zaspaloj ljepoti
ali ti živiš daleko od glasa valova.
Tvoja je misao strma pećina
o koju se uzalud razbija moj život.

Ne pitaj zašto te ljubim.
Pristupi k meni! Tužno je moje srce.
Ti i mjesec: dva nedohvatna cvijeta
na visokoj planini zaborava.

Nema komentara:

Objavi komentar