Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

--- LoVe----

Necu plakati,
iako to srce zeli,
rastali smo se
jer su to drugi htijeli.
Slusala sam razne price
i sada te druga voli,
mnogo me sve to boli
al'ja te i dalje volim.
Ne mogu oprostiti
to nevjerstvo tvoje,
iako pati srce moje.
Volim i voljecu te dugo
iako ti vise nisi moj.
Volim i voljecu te tugo
i uvijek ce mi biti
naljepsi osmijeh tvoj.
Ja cu patiti i patiti dugo
zbog samo jedne
gluposti tvoje,
iako volim
ne mogu oprostiti
nevijernost tvoju...... 

Nemoj mi reci da je sve odavno gotovo
Nemoj, molim te
Znam
Bila sam budala, eto priznajem.
Ali, shvati vec jednom:
Jos uvijek te sanjam nocima.
Kad prodjes pored mene, sva zadrhtim.
I pozelim da se privijem uz tebe.
I da supustim glavu na tvoje rame.
Volim te jos uvijek, uprkos svemu.
Sto je bilo i sto ce biti.
Zar zaista to ne vidis?
Nemoj mi reci:
"Ostavila si me, a sad se vracas nazad".
Nemoj, molim te!
Znam.
Ali zar ne shvatas kakav sam ponos progutala
Da bih ti rekla sve ovo?
Moj ponos svakako nije manji od tvoga
Koji ti ne dopusta da me zagrlis
I pritisnes svoje usne na moje....
Kao nekada.
Znas i sam koliko zelis to,
Ali ne mozes sebi da priznas.
Da popustis.
Zar nisi znao da se ljubav sastoji i od prastanja?
OPROSTI MI ! 

Znacis mi vise od zivota
ili jednostavno, volim te.
Svakim danom sve vise te trebam,
a tebe nema jer si kraj druge.
Svaka rijec o tebi govori
srce te moje neprekidno zove,
sve pjesme tebi posvecam,
a ti sa njom dijelis snove.
Jednom kad ljubavni zar nestane
vrati se i pronadji me,
kad poljubci hladni postanu
ja uvijek bit cu tu za tebe.
Dugo sam plakala nad jednom slikom
a jos duze plakala za tvojim likom
i zvala te jedne noci
i ako sam znala da neces doci.
Mirno si mi reko da volis drugu
tako si mi srcu nanio tugu.
Tuznog srca veselog lica
krila sam tugu od drugarica
jer tesko je danas srecan biti
i tugu skriti jer
"DVAPUT SE NE MOZE VOLITI"

Nema komentara:

Objavi komentar