Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

~~ ^ ^ ~~ TuZna PoRukA

U snu sam jaka
Prije nego sto zaspim
mislim cesto na tebe
kako bi bilo da sam kod tebe
Ja nisam upstvari toliko hrabra
ali u mojim snovima sam vrlo jaka
kad bi samo mogla ostvariti sto svaku noc sanjam
TI bi to vec davno primijetio koliko te mnogo "VOLIM". 

Tuzna Poruka
Jos nekoliko minuta ostalo je do kraja zivota moga
zato pisem par rijeci sadrzaj zivota svog
Ostavljam sad papir ovaj na stolu sobe svoje
nek majka vidi uzrok smrti cerke svoje
Ne krivi se majko sto se desilo tako
morala sam to uciniti jer sam ga voljela jako
Nezelim vise zivjeti dosta mi je svega
sad se moram ubiti tako cu prezaliti njega
Ne zelim da me vidi dok mrtva lezim
ne zelim da mu boli nanosim
Ne zalite me drugarice jer ja sam kriva.
Znam da me nece vise biti, zao mi je majke moje
bice mi tuzna uvijek zbog smrti cerke svoje
Dajte joj ovo pismo nek je ono na mene sjeca.
Nek svima pokaze poruku u kojoj se skriva moja sreca
Zbogom majko zbogom, zbogom svi voljeni moji
Ne prolivajte suze zbog mene
Jer zbog moje tuge moju srecu druga UZE...... 

RODITELJI SVI DA DOBRO ZNATE
U LJUBAV SE MLADIH NEMJESAJTE !

Tvoje Oci
Kad me na putu sretnu te oci,
Usnule ptice iz njih polete,
Srce mi gori, al moj pogled
Sakriva bolni osjecaj.
Uvijek me zbuni cudesni sjaja
Pogled mi njegov nespokoj budi
I mada oci mi njegove traze
Ja krijem zelju stezuci grudi.
Ponekad lice na okeane
Duboke, smedje, ne vidim dobro dno
Zelim da okupam pogled u njima
Zelim, al nesmijem da uradim to
I zato nikada ne gledam oci
Sto volim vise od sebe same
Jer bi izdala me moje
Cim mu pogled padne na mene...

Plasim se,
Jer, svim srcem volim te,
Jer, dusa ne moze bez tebe,
A srce samo zebe...
Plasim se,
Sto dusa boluje,
Sto srce samo je,
A tebe briga je,
Sto plasim se,
Jer ti si pored nje,
I mnogo volis je,
I srecan si bez mene....
Plasim se,
Jer ti si pored nje,
A ja i dalje boluejm
I ne mogu bez tebe...

Ti Ne Znas
Ti ne znas sta ja osjecam prema tebi,
Ni ne pomisljas koliko mi znaci,
Jedan pogled, jedan osmijeh, jedna rijec....
A ja znam da ni ti nisi hladan prema meni,
Samo nemam hrabrosti,
Nemama snage da se razotkrijem i
Plasim se da sve ne upropastim...
Ali ti i dalje ne znas
Koliko volim da te posmatram
Dok se pravis vazan,
Nesvjestan moga pogleda,
I kako volim kada prmijetim
Da si se osisao,
Da si obukao novu trenerku,
Ili nove patike
A ti ne znas
Ne znas da te VOLIM...
Ovo je pijesma za jedno lice,
Za jedne najljepse smedje oci,
Ovo je pijesma za mladica kojeg zaboraviti necu moci,
Ovo je pijesma za jedno srce,
Za jednu ne dovrsenu igru,
Za jedno umrlo juce i jedno sretnije sutra,
Tako mi je dosta svega,
Al jos uvijek pisem pijesme za njega...

Ma gdje god da odes uvijek cu te voljeti,
Jer je moja dusa i moje srce samo tebe zna,
Necu da placem niti da te molim,
Drugoj si otisao zelim ti srecu,
Zbog tebe ja nikada voljeti nikoga necu. 

Zasto je zivor ovako tuza?
Zasto su ljudi zli?
Zasto mi druga oduze tebe?
Zasto od mene odlazis ti?
Mozda je ona ljepsa od mene?
Mozda ima bogastvo, al ljubav ti ni jedna nece dati kao JA.

Nemoj plakati na rastanku,
Nemoj jer to boli,
Znam sta su govorili o meni,
Ali ja sam osoba koja voli,
Zatvaram vrata ispred tebe,
Zatvaram zivot svoj,
Necu te zaboraviti,
Jer si nekad bio moj. 

Tako bi htela nesto ti reci
onako tiho, sapnuti na uvo
sve ono sto na srcu lezi
da podelim s tobom i staro i novo
Kad noc tiho pada, a jos nije dosla
tek se sluti, po mirisu i tisini
u grlu me stegne neka tuga cudna
a zamagljen pogled luta po daljini
Kad novi dan dolazi
kada nije ni mracno ni svetlo
ceznja jaka dusu mi izgazi
a san bezi od mene daleko
Kad se miris kisa rasiri nad gradom
misli moje preko gora lete
jer mi srce za te bije - kradom
dodji spasi usamljeno dete
Tako sam htela nesto ti reci
da ljubavlju svojom premostim daljine
al' izmedju nas bezdan ce preci
i s usana skliznu samo tvoje ime...

Nema komentara:

Objavi komentar