Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

♥♥♥♥♥ Da BaR Ja FaŁiM TeBi... KaO StO Ti FaŁiS MeNi ♥♥♥♥♥

razmišljam veći dio dana kako da započnem,kako da napišem što je najiskrenije moguće ono što osjećam,kako da napišem kakva se bol i sreća kriju u meni,kakav strah podnosim......biram riječi,ne pogađam.....pišem i brišem (olovka!!),lomim tugu na pola samo da manje boli. dani prolaze,jedan za drugim,izmjenjuju se noć i dan,samo moja ljubav ostaje ista,iskrena i tajna......znaš....Ti sve znaš,Tebi ne moram govoriti,Tebi ne moram objašnjavati....otkrivaš me u svakoj sekundi....svaku moju misao pročitaš a da me ne moraš ni vidjeti u tom trenutku....znam,neke riječi ponavljam a davno si ih zapamtio,ali,ne zamjeraš mi.....jer....ne možeš mi zamjeriti ljubav,ne možeš mi zamjeriti što Te volim,onako iskreno,nevino....tajno,beskrajno....ponekad brinem,ali i to znaš i dovoljna je riječ,jedna riječ i sve sumnje i brige nestanu.....


Slušala sam priče duge...
pune sjete,pune tuge
tvoj glas je bio umoran i tih...
slušala sam riječi Tvoje
svom toplinom duše svoje..
i jedina prihvaćala njih...

obrisat ću svaku suzu Tvoju,voljet ću te uvijek i zauvijek....da mogu poklonila bi Tebi zadnju kap svoje krvi......



i dalje razmišljam o proteklim danima,o šoku i nevjerici,strahu....Ti,jedina moja misao...opet si me uhvatio za ruku i poveo na površinu,sa samo jednom jednostavnom rečenicom vratio si volju i život u mene.....rekao si,moram misliti pozitivno i onda snaga dolazi iznutra....jer i sam misliš pozitivno....i hvala Ti na tome,dao si mi snagu,vjeru,nadu....daješ mi svoju ljubav i imam li pravo tražiti više od toga? ne,naravno da ne,jer,pogazila bi ono što sam rekla a to ne želim....volim Te....volim svaki dio tebe,volim kako dišeš,Tvoj osmjeh (jesam li ti rekla da je najljepši na svijetu?),Tvoj pogled kad pitam kuda gledaš.....


Kad-kad je neke riječi teško pronaći
da ti dokažem da si mi uvijek u mislima...
ovo je ljubav...i želim da to znaš...

znaš,prisjećam se Tvojih rečenica,pitanja.....i svojih odgovora....prisjećam se razgovora o granici...ne,neću je priječi,zbog Tebe,a Ti ako ju ikada prijeđeš reci -tek onda ću je ja priječi zajedno sa Tobom....


Učiniti ću to sve za ljubav...
onu koju skrivam u sebi,
onu koji mi pokazuješ u malim sitnicama.
Uvijek ću tu biti za Tebe...
u to možeš biti siguran.
Nemojmo dopustiti da pustimo ljubav....

čudan je ono bio dan (znaš na koji mislim),stresao si me kao najjača struja,dotaknuo točno tamo gdje je trebalo....ušao si moj život iz kojeg ne želim da odeš....


Zavoljela sam te onaj dan....
odtad stalno želim da te vidim...
želim opet da te ljubim....

samo jedan pogled Tvojih blagih očiju bio je dovoljan da me osvoji,da mi pokaže toplinu Tvoje duše...Tvoju dobrotu....nježnost....samo jedan Tvoj osmjeh bio je dovoljan da se mojim Tijelom proširi toplina....



Svaki put želim ti reći
I večeras kao
i onda kad sam te vidjela
kako jednostavno je
voljeti nekoga
poput tebe,
čekati te u
snovima opijena
negdje gdje
vlada samo naša ljubav...negdje......zauvijek.......**



Kad se spusti noć i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomračini poljubac ti šaljem svoj. Nek poljubac tamo stigne gde ne mogu ja i nek ti tiho šapne da te volim ja...
Dragi moji laku noć želim Vam da sanjate svoje najdraže..


Nema komentara:

Objavi komentar