Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 21. studenoga 2010.

.....ljubav si ubio gade.....

Zar još uvek njoj za mene,
ništa nisi rekao,
zašto lažeš kad mi kažeš,
da je s' vama gotovo.

Ako ti već nedostaje hrabrosti,
ja ću ti rado pomoći.


Ostaviću joj malu poruku,
mrlju od karmina na jastuku,
nek' i ona zna da kao i ja,
nije jedina, jedina.

Kol'ko vidim ti bi hteo,
obe da nas zadržiš,
barem malo svoju mušku,
sujetu zadovoljiš. 
SVE SE BOJIM

Sve se bojim umrijet cu 
a da s tobom biti necu.
Ako dodje do tog doba 
ti prosetaj do mog groba,
i na njemu sitno zabiljezi
OVDJE MOJA LJUBAV LEZI



i da te mrzim, moja mrznja bi te volela

NoCaS pAdA kIsA, SvE jAcE i JaCe, KaO dA BOG nAd NaMa PlAcE, KaO dA BrOjI TrEnUtKe NeKe, TaKo DaLeKe KaP Po KaP TrAgOvE BrIse, Ono sTo SmO BiLi A NISMO VISE!!!!


Nevjerniche

Ti si reko da me volis a ja ljubav necu kriti, mislila sam nema onih koji ce nas rastaviti. 
A sad zbogom nevjernice nek ti moja ljubav sudi, ti si ljubav drugoj dao i vjeran joj ti sad budi. 
Za mene ce biti lako novi mi se zivot sprema, ja cu tiho u grob leci jer u njemu tuge nema. 
Na grob mi dodji, poljubi ga i na zemlju spusti cvijece a iz groba cut ces rijeci " jos te volim nevjerniche!"
nikad zaboravljeno

...živjeli k'o u bajci...rastali se...ti nesretan...ja nesretna...ali...život ide dalje...i ono nikad ne razješnjeno bilo je i nikad zaboravljeno...
                                                 sjaj u travi

ono sto nekad svijetlo bijese zauvijek nestade iz svijeta mog...iako nista ne moze vratiti sjaj u travi i ljepotu cvijetu, tugovati necemo vec traziti snagu u onome sto ostaje iz nas




Ostavljas me u suzama a njoj ides ti...Na moj racun sad se zezas smiju mi se svi...Ovu igru dobio si,pobjesnik si ti.Al kad moje vrijeme dodje ti ces plakati...Bravo,bravo fraercino dobar ti je fol...Kad te stignu suze moje znaces sta je bol...



Oni su te naveli,
Da nisam za tebe ja,
Ti dusmani nevole,
Kad se vole srca dva,
A ti mlada naivna,
Nisi znala sta je to,
Sad si sama tuzna,
Mislis kako je ljepo bilo.
 Nikad ne reci da si srecan kada si tuzan.Nikad ne reci da se osecas dobro kada se osecas lose!Nikad ne reci da si usamljen dok ja jos postojim! 



Svako ima pravo na izbor, na ljubav i mrvu srece, al sta mi vrjedi da volim ako me on nece
 Do sad sam o tebi pisala pesme.
Od sad ih vise pisati necu,
moje te srce voleti ne sme,
tebi bi samo pokvarila srecu.

Do sad sam o tebi sanjala snove.
Od sad ih vise sanjati nemogu,
jaci je razum od sudbine ove,
klecu se njime i tebi i bogu.

Do sad sam pogled skrivala od tebe.
Srecna te kradom ne mogu da pratim,
sama cu na to osuditi sebe,
jer snage nemam vise da patim.

Nema komentara:

Objavi komentar