Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 21. studenoga 2010.

... samo tebe volim....

Ja samo volim tebe I tvoja oka dva, to sto mi ti ne verujes to je tvoja stvar
Ovo sve me ubija iz dana u dan kako mislis da prezivim kad bez tebe sam.
Vikala bih da me cujes da volim te ali se plasim tvoje reakcije
Ako ikad cujes ovu pesmu ti ozbiljno shvati je jer srce place I ne zeli dalje bez tebe.
Nikada necu prestati da te volim jer ljubav jaca je, jaca I od srca mog I natprirodna je.

Ranije ili kasnije, svejedno je kada ces saznati da volim te.
Ali pazi sta ces reci, jer reci umeju da zabole.
Nnikad ne reci nikad, samo reci nada postoji da zajedno budemo mi.
Kazi da sam slatka i nista vise.
Oci me tvoje ubijaju.
Vise od reci.
I nikad necu shvatiti to.
Cao ili zbogom recicu ja, a ti nemoj nista, samo se nasmej za kraj!!!


Ovu pesmu sam napisala decku sa kim sam stalno razmenjivala poglede. Uvek kada je prolazio pored mene gledao me je i ja sam njega naravno.



sjedim u parku
na prašnjavoj klupi
dok stari hrast granama njiše
"NEMA GA, NEMA GA VIŠE"
pogledam u nebo
i vidim tebe,
a stari hrast
opet zanjiše
"SAMA SI SADA, SAMA"...
Utihnuše koraci prolaznika,
ustanem, htjela bi poći,
a stari hrast zanjiše
"OSTANI, MOŽDA ĆE DOĆI"..



Poslijednje zbogom ovo je, 
povratka nema vise, 
poslijednju sansu za nas vjetar polako brise. 
Idi, jer me volio nisi, 
idi, budi sretan kod nje, 
sudeni nikada nismo bili zaboravi sada sve. 
Kratka je nasa ljubav bila, 
osim lazi nista mi nisi ni dao, 
da necije oci zbog toga placu, 
to onda sreco nisi znao. 
Zbogom prva ljubavi moja nek ti zivot pravo sudi, 
kad ja moram sama biti, 
bar ti sretan budi. 
Mozda ce mo se ponovo sresti al onda bit cemo stranca dva, 
sijeti se tada onako usput da sam te nekad voljela Ja.




zasto da patim
kada ti volis nju
zasto da sanjam
kada ti sanjas nju
zasto da te volim
kad ona tebe voli
dala ti je zivot svoj
dala ti je srce svoje
molim te nemoj da je uvredis kao sto si mene
ti znas da te ona voli
ti znas kako je njoj
molim te voli nju kao
sto sam ja voljela tebe
zaboravi za proslost
i pomisli na buducnost
zavoli nju i budite sretni do kraja vaseg zivota


Noc se tiho spustala
dok je kisa pljustala
dole je potok tekao
a on mi je rekao:
"Oprosti mi mila
sto si igracka bila
shvatila mi dane
iz mladosti rane.
Nasao sam drugu
zaboravi tugu
nemoj suze liti
zivi dalje i uzivaj
svoju ljubav drugim daj
sa drugim trazi srecu
u tvom srcu biti necu."



Polako spusta se noch
kisa sve jace pada
stojim na strazi zdrugom
i gledam svjetla grada

Daleko od moga grada,
vrela suza me pece,
pusku stezem u ruci,
kad mi drug rece:

"Znas zemljace stari,
al nemoj da te boli,
dok ti stojis ovdje,
ona drugog voli.

Znas da ti je vjerna,
kad ti kaze da te voli,
a srce tvoje je mehko,
pa nezna da komi.

Dok ti stojis ovdje,
samnom mokar od kise,
dok cuvas nju i grad,
ona kraj drugog dise!




Tesko je da se pati
kad nekog volis
a on to ne uzvrati!

Tesko je kada boli,
jer on drugu voli!

Tesko je suze liti,
kad znas da tvoj on
NIKAD NECE BITI!

Nema komentara:

Objavi komentar