Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 21. studenoga 2010.

.. OdlaZim ZauVijEk....

Poslije Tebe, 
Ja više nemam Dušu, 
TI si ju odnila. 
Poslije Tebe ja više nemam Srce, 
TI si ga slomila. 
Poslije Tebe ja ne postojim, 
Ti si me ubila .

Jednog tužnog dana, 
kad začuješ glas Ezana, 
značeš da Me više Nema, 
kad odu Svi sa Mezara, 
Ti se tiho pomoli, 
jer znaj da leži Mrtvo Srce koje Te Voli .... 


Napiši mi poslijednje pismo , 
reci mi poslijednje zbogom 
Da budem sretna sa drugim kad nemogu sa tobom. 
Možda se nekada vratiš, nekad u sumorno veče. 
Jer moja ljubav za tebe nikada prestati neče. 
Oprosti mi ja te Volim .... 
Zar nisi čuo onda kako mi Srce bije ? 
Ako su riječi lagale , 
Srce lagalo nije ....






Jedne tužne noći..
Iz dana u dan
pokušavam
da te zaboravim,
da tebe prebolim,
da mi srce prestane
da vene i život
sretno dalje krene.
Al ne ide, jer moje
oči traže samo tebe.
Pokušala sam druge da
zavolim, da na te više
ne mislim, al kad god
bude kraj, ti se opet
pojaviš. Dolaziš mi u
sne i tiho šapućeš
"volim te". Onda se
probudim sva uplakana
i ne spavam noćima,
jer plačem za tvojim
očima, duša me boli,
srce mi puca, eh, da
bi mogo osjetiti kako
je meni u ovom trenu
sada, kako se moj život
polako raspada, kako
gubim nadu i polako
nestajem u tami.
Osjećam kako mi se
duša diže i tebi u
snove stiže, da ti
kaže ono, šta ja živa
nikad nisam mogla, jer
tu hrabrost nisam imala.
Tiho ti šapuće dok slatko
spavaš ti, da te moje
srce nikad neće zaboraviti.
Da sam od tuge za tobom
napustila život svoj,
jer nisam nasla rješenje
da zaboravim to. I dok
me sanjaš ti, reći ce
ti duša moja tiho:"Jedne
tužne noći ona je
uplakana zatvorila oči,
zaželjela da ti budeš
sretan kad ona nije bila
!"Dok je te riječi izgovarala
ona je izdahla. Kad se
ujutru probudiš ti i suza
na tvom licu sja, znaj
da te je samo ona iskreno
voljela.







Bolna ljubav?
Voljela sam  jednog momka  
vise od svega dok ga nisam vidjela s njom
Patila sam  ni sad mi nije jasno zbog koga i cega kad je  bio sa mojom
najboljom drugaricom
Sad se kajem  sto sam im  vjerovala slijepo a njima je iza
ledja mojih bilo njezno i lijepo
To je bila ljubav laznaali i njih ceka kazna.



Teško je teško kad
si duša neshvaćena,
Kad voliš, a ljubav
ti nije uzvraćena...
Kada od tvojih snova
ostanu samo zgarišta,
i kad ti netko
znači sve,
a ti njemu Ništa....“
Tužan je ovaj dan,
tužna je ova noć,
tužna je ova godina
jer znam da nećeš doći!
Tvojim riječima vjerovala.
Tvojem dodiru se predala.
Noćima se suzama pokrivala
i na kraju bez tebe ostala!
Idi, nek te sreća prati
Ali jedno moraš znati;
Svatko svoje greške plati,
U životu sve se vrati!
Ništa na svijetu više
ne boli
Od srca koje
uzalud voli!
Plakale su moje
oči jedne zimske
noći, plakale su
moje oči jer ni
nikad neće doci.


--Polako zatvrama prozor,
i odlazim daleko u noc,
nemoj me cekati duso,
jer ja vise doci necu.

Proslo je vrijeme snova,
sad je svemu kraj,
mogu ti samo reci,
da sm te voljela, znaj!

Zatvori crne oci,
i prespavaj rastanak taj,
ako se nekad sretnemo,
prijatelj bicu ti znaj...
--

Nema komentara:

Objavi komentar