Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

.... MoJe SrCe.....

Dok setam ulicama moje srce svuda trazi te
I sto sam duze sama znam da vise trebam te
I neznam gde si i neznam s'kim si
Samo znam da cu te pronaci
I neznam kuda tebe trazim svuda
Jer te zelim dotaci
-Moje srce tebi pripada jos te volim kao nekada
Moja dusa tebi roduje,sanjam da me tvoja ruka miluje
Moje srce tebi pripada jos te volim kao nekada
Moja dusa tebi roduje,sanjam da me tvoja ruka miluje
-isto te duze trazim sve mi vise nedostajes
Znam da te moram naci moja opsesija postajes
I neznam gde si i neznam s'kim si
Al sve bih dala da to znam
I neznam sta cu sve zbog tebe dacu
Tako si mi nocas potreban 

Zatvori oci i ne pitaj ko je
vec ljubi ljubi vrele usne moje
Zatvori oci divne i snene i
rukama njezno grli samo mene~

Ljubav pocinje pogledom nastavlja se usnama a zavrsava se suzama 

1000 upoznaj 100 zavodi sa 10 budi samo 1 voli

otiso si eh pa nek si nisi bio bomba sexy
svaka ti je nesto dala a ja sam te zafrkala 

Voli me ,voljet cu te Ljubi me,
ljubit cu te Varaj me , ubit cu te

pusti me da placem zasto mi brises suze pusti me da placem jer ti mi srce uze ne volis me vise ni moje oci vlazne pusti me da placem jer suze nisu lazne 

ja nisam prosijak za ljubav da molim
ja imam srce i znam da volim!!!
*~Rekli smo~*~
Rekli smo zbogom al' to nismo zeljeli
Rekli smo zbogom i ako smo se voljeli
Rekli smo zbogom i ako su nam srca bila vruca
Rekli smo zbogom i ako su nam oci bile vlazne
Rekli smo zbogom i ako su nam rijeci bile lazne 

~*~Ako te~*~
Ako te neka djevojka pogleda reci joj:"I ona me je tako gledala"
Ako te neka djevojka poljubi reci joj:"Ona to nije smjela"
Ako ti neka djevojka kaze "VOLIM TE" reci joj:"Ona me je jos vise voljela

~*~Zivot mladih~*~
I tako zivis bijedan zivot taj
I stalno cekas taj surov kraj
Neko te voli od danas do juce
A nakon toga te za nos vuce
I moras uciti tu skolu jadnu
Imoras nositi tu bluzu radnu
I sisati se protiv svoje volje
Napusti skolu to je najbolje
Dodes kuci hoces u kino
Stari neda bas ti je fino
Pomislis "Da je barem u disko"
A juce si pare za to isko
I tada sjedis medju cetiri zida
Ta ti samoca zivot kida
Sta mozes vrijeme je tako
NAMA MLADIMA NIJE LAHKO 

Poljubac jedan i nista vise
ni rijeci zbogom dok si odlazio s
amo su vjetri zasumljeli tise
i sve se stisa kao da nisi bio.
Poljubac gorki opece lice
a suze tople natopise ranu
u zraku hladnom dvije male ptice
krenuse svaka na svoju stranu.
Poljubac zadnji jos nosim s sobom i
skrivam lice od jesenje kise p
ozelim cesto zaleci za tobom
a ga vrijeme nikad NE IZBRISE!
Spalila sam tvoja pisma izbrisala uspomene 
prestala sam da te volim isto kao i ti mene.

Nema komentara:

Objavi komentar