Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

TAKO JE GLUPO I PRAZNO BEZ TEBE LJUBAVI MOJA....♥

Ponekad prepoznamo misli prolaznika, iako mu uhvatimo samo pogled.... Ponekad zavolimo nekog, a da ga i ne znamo..... Ponekad nam osobe, koje su nam kratko u zivotu, postanu drage kao da su tu godinama... Ali najcesce, onog ko je pored nas ,ne cujemo, ne pokazemo nasu ljubav... I ne primetimo ,da je postao deo nas, bez koga ne mozemo..




Ljubav gorke stvari cini slatkim: ona obican bakar pretvara u zlato,ljubavlju se ono sto je bezvrijedno prociscuje,kroz ljubav bol isceljuje!Ljubav mrtve u zivot dovode,ljubavlju kralj robom postaje!

 Andjele moj.ti si za mene nesto sto je najbolje na svetu,ti si meni sve ljubavi na ovom svetu,za mene postojis samo ti,ti,ti i niko vise jer u mom srcu nemoze nikada postojati niko osim tebe,i ja veruj mi da sam veoma srecna jer sada znam da me volis,sada znam da ti ja znacim onoliko koliko i ti meni andjele moj!!!Volim te i sada znam da i ti mene volis onoliko koliko i ja tebe i zelela bih da tako ostane milion godina i da niko nikada nemoze da rastavi nas i ovu nasu ljubav....Volim teee.....


Skromni ljudi stidljivo placu,...znaju mjeru i u plakanju....Mali ljudi ne placu,vec cmizdre,oni nemaju ni pravih muka,ni pravih suza......Lako placu samo zaboravni.....Ima onih koji nikada ne placu,koji cuvaju suze,za svaki slucaj.....Malo je zivota ,za mnogo plakanja,mnogo je plakanja, za malo zivota.....



 ZELIM TE ludo,.... SANJAM TE često,... otvori srce,.... napravi MJESTO,.... a ako ne možeš,... onda te MOLIM:"dopusti da u njemu urežem.... da te LUDO VOLIM"...


U životu imam dvije želje :
1. Da me voliš,
2. Da mi se prva ostvari..



Ma nesto mislim zašto ne mogu da budem drugačija i da kažem " Baš me briga za sve." Mislim,kažem ja to često ... Ali kao da nisam ni rekla,jer se i dalje ponašam po starom......



...ruzan san..sve je to ruzan san i zato ce sve proci.tesim sama sebe..bilo je tako stvarno,tako bolno i jezivo..htela sam da vristim od bola i da sve ruzno izadje iz mene..htela sam da te dodirnem,pruzila sam ruku..bio si mi tako blizu i nasmejan sa svojim plavim ocima...da smejao si mi se..i samo je sekunda nedostajala da te dodirnem..ti si otisao..ja sam trcala za tobom ..i izgubila te.Bol koju sam osetila u dusi je toliko jak..vristim u snu izgovarajuci tvoje ime..i padam klonula..ta bol je tolika jaka da sam se probudila..mislila sam da jos sanjam jer bol nije nestala..i suze pokusavaju da oteraju svu tugu..ali traje i pitam se dokle ce sve trajati..ja vise nemam snage..nemam noci..nemam jutra..nemam sebe a nemam ni tebe

Nema komentara:

Objavi komentar