Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 Iz dana u dan pokušavam da te zaboravim da tebe prebolim da mi srce
prestane da vene i život sretno dalje krene.Al ne ide jer moje oči
traže samo tebe.Pokušala sam druge da zavolim da na te više ne mislim al
kad god bude kraj ti se opet pojaviš. Dolaziš mi u sne i tiho
šapućeš "volim te". Onda se probudim sva uplakana i ne spavam noćima,
jer plačem za tvojim očima duša me boli, srce mi puca eh da bi mogo
osetiti kako je meni u ovom trenu sada kako se moj život polako
raspada,kako gubim nadu i polako nestajem u tami.


Osećam kako mi se duša diže i tebi u snove stiže da ti kaže ono šta
ja živa nikad nisam mogla jer tu hrabrost nisam imala.Tiho ti šapuće
dok slatko spavaš tI da te moje srce nikad neće zaboraviti


Da sam od tuge za tobom napustila život svoj, jer nisam nasla rešenje
da zaboravim to. I dok me sanjaš ti, reći ce ti duša moja tiho:Jedne
tužne noći ona je uplakana zatvorila oči, zaželela da ti budeš sretan
kad ona nije bila!Dok je te reči izgovarala ona je izdahla. Kad se
ujutru probudiš ti i suza na tvom licu sja, znaj da te je samo ona
iskreno volela.


Uzmi osmeh i
daruj ga onome ko ga nikad nije imao.
Uzmi zraku sunca i
učini da odleti onamo gde vlada noć.
Otkrij izvor i
okupaj onoga ko živi u blatu.
Uzmi suzu i
položi je na lice onoga koji nikad nije plakao.
Uzmi hrabrost i
stavi je u dušu onoga ko se ne sme boriti.
Otkrij život i
pripovedaj o njemu onome ko ga ne može shvatiti.
Uzmi nadu i
živi u njezinu svetlu.
Uzmi dobrotu i
daruj je onome ko ne zna darivati.
Otkrij ljubav i
pokaži je citavom svetu..



Pod teretom nadanja,popustih!
Pod teretom zelja
Izgoreh!
Pod teretom mastanja o slobodi,
Poleteh!
Pod teretom osecanja,
Umreh!
I tako...
Popustala sam retko,
Gorela cesto,
Letela jos cesce,
A umiranje jos traje,
Pod teretom.


Koliko dugo cu jos da patim, ima li granice koja moze da deli tugu od
onoga sto nas veseli? Koliko cu jos da sanjam , neke daljine ,
prostranstva nova?Ima li granice koja moze da deli obicnu stvarnost od
sveta snova? Koliko cu dugo jos da trazim po ovoj umornoj ljudskoj
cesti? Postoji li nesto, postoji li vreme? Da li cu te ikad ponovo
sresti?♥


 Niko nije tako ljepo izgovarao moje...Niko nije volio ono što volim kao on...Nigdje nevidjeh takav hod a samo je jednom otišao...Niko mi nije ostavio veću bol od njega al niko nije ni propaokao on-zbog mene,jer je volio i bio voljen...



Nema komentara:

Objavi komentar