Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

srijeda, 24. studenoga 2010.

LjUBAVNA PESMA

Ti si moj trenutak i moj san

i sjajna moja reč u šumu

i samo si lepota koliko si tajna

i samo istina koliko si žudnja.



Ostaj nedostižna, nema i daleka

jer je san o sreći više nego sreća.


Budi bespovratna, kao mladost.

Neka tvoja sen i eho budu sve što seća.

Srce ima povest u suzi što leva,

u velikom bolu ljubav svoju metu.

Istina je samo što duša prosneva.

Poljubac je susret najlepši na svetu.



Od mog priviđenja ti si cela tkana,

tvoj plašt sunčani od mog sna ispreden.

Ti beše misao moja očarana,

simbol svih taština, porazan i leden.

A ti ne postojiš, nit' si postojala.

Rođena u mojoj tišini i tami,

na Suncu mog srca ti si samo sjala

jer sve što ljubimo - stvorili smo sami..Enhanced by Smiley Central  Enhanced by Smiley Central

Nema komentara:

Objavi komentar