Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

srijeda, 24. studenoga 2010.

Samo zatvori oci i videces kakav je moj zivot bez tebe...

‎"SLATKISI su se pretvorili u CIGARE,VODA je postala VODKA...Sjecate se kada je ZASTITA znacila nositi KACIGU? Kada je tatino RAME bilo najvise mjesto na SVIJETU, a MAMA je bila HEROJ?RAT je bio samo IGRA...jedina DROGA koju smo poznavali... bila je TABLETA za glavobolju... Najgora BOL je bila OGREBANO koljeno nakon pada......ZBOGOM je znacilo samo do SUTRA...


A ti pospana kao prvog puta donis cvjece savkog jutra smijes se mojoj kosi mom nespretnom hodu...


 Jučer je prošlost, sutra je misterija, a danas je dar.


 Prva ljubav osvaja dušu mnogo prije negoli tijelo. Kasnije osvajaš tijelo, a dušu često nikad ne osvojiš.


Šta sam to imao od života? Nečiju kosu... Nečiju ruku...I jedno srce ustreptalo. I dva - tri osmeha tiha i prosta. Sve je to ponekad tako malo. Sve je to, videćeš, sasvim dosta. " M.Antic


Ne znam sta donosi sutra,sklapam oci ,zelim cuti mir,da li cu suze da krijem ili pak osmehe da lijem,sve ja to ne znam...sve je to tajna sto hodnicima zivota luta....


''... kad se voli, onda se voli čitav čovjek onakav kakav jest, a ne kakav bih htjela da on bude.''


Na javi sam te ljubio strepeći da ne probudim nekog...A u snovima te ljubim strepeći da sebe ne probudim... Đ.B.



 Lagano umire onaj koji bježi od strasti i njenog vrela emocija;onih koje daju sjaj u ocima i napuštenim srcima.

 

Ako ikada doživiš poraz, ne dozvoli da u tvome oku zablistaju suze, jer
ljudi su zlobni i na ruševinama tvoje sreće, sagradiće spomenik svojoj
pobedi.


Grešio sam mnogo, i sad mi je žaoi što nisam više, i što nisam luđe jer, samo će gresi, kada budem pao,biti samo moji - sve je drugo tuđe.


 Ja želim ne samo da budem voljena, već da mi se to i kaže; svijet šutnje dovoljno je prostran s one strane groba.Georege Eliot



*Bogat si tek kad imaš nešto,što nikad ne bi mogao kupiti novcem*


"Mnoge mrzimo bez razloga, a da ih zavolimo tražimo čvrste razloge."



‎"Veruj,jer si od srca stvoren,smej se,ucinices zivot lepsim! Ne puzi,jer si stvoren da letis! Zivi,jer zivot zato sluzi i uvek budi to sto jesi"


Mali,iskreni, samozatajni sanjar tuži u svom skrivenom svijetu malih snova. Uvjek spreman na sukob za pravdu i istinu.Proljeće šašavih sjećanja cvijeta njegovim životom a čar najljepše ljubavi spava u srcu.ČEKANJE JE VJEČNO..

Nema komentara:

Objavi komentar