Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

....Ja i Ti........

Ponekad bih plakala bez stida i straha,... odrekla bih se ponosa..., ponekad zalim sto sam povredila druge,... ne pitajuci se,... ZALI LI NEKO, STO JE POVREDIO MENE?!



Stigla je nedjelja,
tri minute iza ponoći,
tvoj lik kao moja sjenka
u snove mi kroći...
znala sam de češ doći
kao i svake noći.
Uljuljavaš moje tijelo
valovima strasti,
nova žrtva će pasti...
u zoru kada se probudim,
a tebe pored mene nema...
tvoj lik u daljinama gubim,
ostala je samo sjena....


"Voleti nekoga prirodno ... verno ... jednako ... nije dovoljno.
Voleti nekoga tajno a nikada ga ne dotaknuti ...?
Voleti nekoga iskreno i uvek verovati ..voleti nekoga nezno ... nije dovoljno.

Okrenuti se i videti da je tvoja voljena osoba pored tebe ...
Onaj pogled ...
Jedan pogled koji govori svim jezicima i otvara svako srce ...
To je jedino dovoljno..."



I AKO BI SE NEKADA DESILO DA IZGUBIM SVE,SAČUVALA BIH SAMO JEDNO, A TO JE PRAVO NA SOPSTVENO MIŠLJENJE. TO NE DAM I TO JE MOJE... I TO SAM JA.


Znaćeš da te ne volim i da te volim,
jer živeti je moguće na dva načina,
reč je samo krilo tišine,
a vatra čuva polovinu studeni.
Volim te da bih te počeo voleti,
da bih ponovo počeo beskraj,
da te ne bih prestao voleti nikada:
zato te još uvijek ne volim.
Volim te i ne volim,
kao da imam u svojim rukama
ključeve sreće i nesigurnu sudbinu nesretnika.
Moja ljubav ima dva života da bi te volela.
Zato te volim kada te ne volim
i zato te volim kada te volim.


kad se sjetim što smo imali, srce mi puca, kad se sjetim što smo mogli
imati duša mi vene, a najtužnije je što te nema kraj mene... kad si
rekao onih pet sitnih rijecii "bebo,nisi ti za mene" srce mi se
raspuklo, a ti si uzeo onaj komadic mene koji je jos imao razloga za
zivot, zato kad se ponovno jednog dana strenemo molim te vrati mi ga,
jer ne želim da imas nista moje, ne zelim da te nista na mene posjeća,
samo zelim da odes, nestanes ko da te nikad nije ni biloo...ali ja cu
jos uvijek sjediti na NASEM mjestu, slusati NASU pjesmu mastati o NAMA i
moliti boga da oped postojimo MI a ne JA i TI

Nema komentara:

Objavi komentar