Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

utorak, 23. studenoga 2010.

djecaa.......

Jos uvjek se pitam,zasto sam te srela?Zasto mi sudbina dozvoli,pa sam te zavoljela?Jos uvjek se pitam,zasto kada te vidim,srce mi se steze?Mislila sam da sam te preboljela,ali ipak me jos nesto za tebe veze.Jos uvjek se pitam,dokle ce to da traje?Kada ce mi svanuti sretna jutra?Zasto stalno mislim na tebe,a ne na bolje sutra..Enhanced by Smiley Central**


Evo opet malo dječjih izjava o ljubavi... Ljubav vas pronađe, čak i kad joj se pokušate sakriti. Ja joj se pokušavam sakriti otkad sam imao 5, ali cure me svejedno nalaze.

Dave, 8 godina
Ne žurim se zaljubiti. Četvrti razred je već sam po sebi dovoljno težak.

Regina, 10 godina

Ljubav je kad u restoranu naruče jedan od onih deserata koji gore. Voli naručivati te jer su baš kao i njihova srca - na vatri.

Christina, 9 godina

Mamu možeš uvijek poljubiti, ali ako se radi o novoj osobi, moraš pitati za dopuštenje.

Roger, 6 godina

Naučite se dobro ljubiti. To bi vam moglo pomoći da vaša žena zaboravi da niste iznijeli smeće.

Erin, 8 godina

Kad se ljudi zaljube, odjednom dobiju filmsku groznicu kako bi mogli sjediti zajedno u mraku.

Sherm, 8 godina 

Nije sve u izgledu. Pogledaj mene. Zgodan sam, a još nemam nikoga ko bi se udao za mene.

Brian, 7 godina

Ako je zaljubljivanje nešto kao slovkanje, ne želim se zaljubiti. Traje predugo.

Glenn, 7 godina

Mislim da bi trebao biti pogođen strelicom ili tako nešto, ali ostalo ne bi trebalo biti toliko bolno.


Manuel, 8 godina 
Nitko nije siguran kako se pojavi, ali čula sam da ima neke veze sa mirisom. Zato su parfemi i deodoranti tako popularni.

Mae, 9 godina

Ljubav je kad mama vidi tatu na wc-u i ne misli da je to odvratno.

Karen, 7 godina

Dopuštam starijoj seki da me bocka jer mama kaže da ona to radi jer me voli, pa i ja bockam mlađu seku jer je volim.

Bethany, 4 godine

Ja znam da me moja velika sestra voli jer mi daje svu svoju odjeću i onda mora ići van kupiti novu.

Lauren, 4 godine

Ljubav je kad ti psić liže cijelo lice iako si ga cijeli da ostavio samoga.

Mary Ann, 4 godine

Ljubav je kad mama da tati najbolji dio piceka.


Elaine, 5 godina

Moja mama me voli više od svih drugih. Nećete vidjeti nikog drugog da mi daje pusu za laku noć.

Clare, 6 godina

Tijekom mog nastupa, bila sam na pozornici i jako sam se bojala. Gledala sam u ljude koji su me gledali i vidjela tatu kako se smije i maše mi. On je jedini to radio. VIše se nisam bojala.

Cindy, 8 godina

Ljubav je kao mala starica i mali starac koji su dobri prijatelji čak i kad se dugo poznaju.

Tommy, 6 godina

Ljubav je kad kažeš dečku da ti se sviđa njegova majca, a onda je on nosi svaki dan.

Noelle, 7 godina

Ljubav je ono što je u sobi tokom Božića, ako staneš sa otvaranjem poklona i bolje osluhneš.

Bobby, 7 godina
Ljubav je kad mama napravi tati kavu i onda otpije gutljaj prije nego mu je da, da vidi da li je dobrog okusa.



Danny, 7 godina

Ljubav je ono što te nasmije kada si umoran.

Terri, 4 godine

Ljubav je kad izađete van i sav svoj pomfrit podijelite s drugime, a da ne tražite ništa zauzvrat.

Chrissy, 6 godina

Ljubav je kad cura stavi parfem, a dečko kolonjsku, i onda izađu van i mirišu jedno drugo.

Karl, 5 godina

Kada je baka oboljela od artritisa više se nije mogla saginjati i lakirati nokte na nogama, pa joj je to radio deda, čak i kad je njeg boljelo od artritisa. To je ljubav.

Rebecca, 8 godina

Nemojte govoriti VOLIM TE osim kada to osjećate. A kada to osjećate, recite to češće. Ljudi zaboravljaju reći VOLIM TE!
Jessica, 8 godina


Kada volite nekoga, oči vam trepću i u njima sjaje male zvijezdice!
Karen, 7 godina

Kada te netko voli, način na koji izgovara tvoje ime - je drugačiji!
Billy, 4 godine

Kada mama vidi tatu znojnog i prljavog, ali mu ipak kaže da je svejedno zgodniji od Roberta Redforda.
Chris, 8 godina

Kada nekome kažeš nešto loše o sebi i bojiš se da te ta osoba neće voljeti zbog toga što si rekao, a onda te ta osoba iznenadi tako da te zavoli još više! 



Nema komentara:

Objavi komentar