Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

..... broken....

 umri zbogom a ja cu za tobom

Poslijednje zbogom ovo je, 
povratka nema vise, 
poslijednju sansu za nas vjetar polako brise. 
Idi, jer me volio nisi, 
idi, budi sretan kod nje, 
sudeni nikada nismo bili zaboravi sada sve. 
Kratka je nasa ljubav bila, 
osim lazi nista mi nisi ni dao, 
da necije oci zbog toga placu, 
to onda sreco nisi znao. 
Zbogom prva ljubavi moja nek ti zivot pravo sudi, 
kad ja moram sama biti, 
bar ti sretan budi. 
Mozda ce mo se ponovo sresti al onda bit cemo stranca dva, 
sijeti se tada onako usput da sam te nekad voljela Ja.


Ako odes a otisao si.
Na rastanku nista nisi reko.
Nisi me zelio vidjeti, ni samnom se pozdraviti. A ni jednom poljubiti.
Zeljela bih te opet vidjeti, sa tobom sretna biti i slatko te poljubiti.
Htjela bih da si moj za cjeli zivot svoj.
Da si moje misli citao, odmah bih me za ime pitao, trazio bih ruke moje da stavim na lice tvoje.
Zbogom ljubavi moja, suze i moje patnje duge. Zbogom dragi, necu te kleti, zar moze dusa bolna voljenoj osobi da se sveti.
Idi nek te sreca prati, nepitaj vise za mene ja cu se sjecati tebe dok moja dusa dise.
Zbogom sudbino moja nosit cu te sa sobom. U jesen ruze venu a ja cu za tobom.





Nisam ti suza u oku
a ti meni jesi,
nisam ti osmjeh na licu
a stalno se pitam gdje si?
Uzalud ovo pisem,
uzalud srce pati,
ipak za tebe disem
i volim te, shvati!!


                      *MoJa TuZnA PriCa*



Jos jedna noc bez sna i tako je vec mjesecima.Otkad je nema.A ocajnicki zelim da je vratim,da joj kazem kako se osjecam,da placem i da skinem masku glumice, jer u okruzenju u kojem ja zivim konstantno moras glumiti nesalomljivu i nasmijanu curu.Ali i od toga mi je muka.Zbog koga ja,ustvari,zivim zbog ljudi ili zbog sebe? Nisam sigurna,jer najradije i ne bih zivjela.A prije samo nekoliko mjeseci imala sam planove za bolju buducnost,imala sam zelje,ciljeve...Sad nemam nista osim brata i uspomena koje mi ne dozvoljavaju da opet budem kao prije.
Tu noc usla je u moju sobu i poljubila me.Zaspala sam ne sluteci da ce slijedeci dan biti najgori u mom zivotu.Probudila me na sehur i tada sam primjetila da je usporena,ali mislila sam da je previse umorna posto smo radile godinama bez ijednog dana odmora.Kad sam se ponovo probudila shvatila sam da kasnimo na posao.Pokusala sam da je probudim ali ona me samo pogledala i nastavila spavati.Imala sam los predosjecaj.Nemir me nije napustao nijednog trenutka.

A onda...ni sama ne znam kako dosla sam u hitnu.Vidjela sam mnostvo ljudi ali pogledom sam trazila nju.Rekla sam doktorici ko sam i pitala sta se desilo,ali prvi put u zivotu vidjela sam nekog da tako hladnokrvno izgovara toliko teske rijeci
"Tvoja mama je umrla"!
Nisam osjecala vise nista,ne znam da li sam bila savladana bolom ili necim drugim,pala sam ispruzivsi ruke Bogu i zamolila Ga za snagu.I ,zaista,sam je i imala.Samo nekoliko minuta poslije epi napada,bila sam u stanju da komuniciram sa ljudima i ni u jednom trenutku nisam pomislila da odustanem.Ali jedno mi nije bilo jasno.Zasto se moja mama ubila?Cijeli zivot je klanjala,pomagala ljudima,bila je andeo...
Mislila sam da ce vrijeme izlijeciti i ovu bol ,ali to je nemoguce.Bol je svakim danom sve jaca,ubija u meni sve sto je ljudsko i ,ponekad,zaista,mrzim cijeli svijet.Poslije svega pocela sam na sve gledati drugim ocima,shvatila sam koliko su ljudi,ustvari,podli u namjeri da ostvare ono sto zele.Ponekad se osjecam bespomocno,kao u kavezu sa divljim zvijerima,a ponekad zelim da gazim po njima,da ih vrijedam tamo gdje ih najvise boli ali strah me...Strah me Onog koji sve ovo nadgleda.Kazu da covjek ostari kad izgubi majku.To je tacno.Preko noci od djevojke koja je voljela zivot,postala sam zena,nezainteresovana za izlaske,za druzenja...Samo radim i trudim se da moj brat bude sretan.Za mene sreca i nije vise toliko bitna.Ponosna sam kad vidim da on,kao petnaestogodisnjak,koji zivi u svijetu droge i alkohola,ne zaboravlja Boga.Nadam se da cu uspjeti u njegovom odgoju.Vjerujem da je mama i sad ponosna na nas.Nismo ucinili nista sto bi uprljalo sjecanje na nju.Ovu bol je jako tesko opisati rijecima.Mislila sam da cu uspjeti svoje 

osjecaje prenijeti na papir,ali za ono sto ja osjecam,ne postoje rijeci.Samo ko pogleda moje oci moze vidjeti da su izgubile sjaj i da u njima nema nista vise osim mrtvila.
Jer zajedno sa mojom mamom umrla sam i ja.Zivim zato sto moram.





Jako su mi nedostajale njegove rijeci, ali njega nikad nije bilo,
Zelela sam ga strasno da mi rekne nesto nezno,

Njega nije bilo niti se za mene interesovao.
Nisam mogla to da prebolim,
Vikao je da me voli i da mu ja znacim puno
Ali da bi mu znacila puno nebi radio nesto ovako
Pruzila sam mu neznost i lepe reci
Ali nista od toga mu nije pokazalo da mi nedostaju lepe reci
Naucila sam samu sebe da on nije sve
Da nemoze zivot samo da je on
Jer ja vise nemogu
Meni je srce istruhnjelo zudeci za njim
Pusti me na miru da te bar na miru zaboravim!



tiho i lagano grobu se spremam, sta ce mi zivot kada tebe nemam, ovo sto pisem nije sala, ipak ti kazem na svemu hvala.

Umrijet cu jedne jesenje noci i niko zamnom zaplakati nece, osim majke moje jer znala nije da njenoj cerki nema srece.

A kada prodjes pokraj groba moga gdje raste cvijece i zelena trava, tiho bar tada reci:
OVDJE MOJA ....... SPAVA




Mozda jednom pronadjes i ti 
u grudima srce koje moze da kuca 
koje umije da voli, 
pa poklonis ljubav nekoj zeni, 
bar malo sreće 
koje ni komadić nisi znao meni dati... 
Meni ce i to utjeha biti 
da i ti mozes zavoljeti 
da jednom ćes i sam sebi priznati.... 
Da si pogrjesio, da si biser jedan imao 
a u običan kamen ga pretvorio....



Da li si ikada volio, a bio samo sjena?
Jesi li ikada trebao, a pomoći od nikog nema?
Ako jesi,
zašto me puštaš da patim?
Jednom kada budeš sam,
poželjet ćeš me, a bit će kasno,
jer ubio si našu sreću.
Ja najbolje znam, 
da voljeti nije lako.
Od mene će ostati samo tajna, 
nesretna ljubav.
Ubio si dio mene, a onaj drugi dio,
zauvijek će patiti zbog tebe,
zbog nas.



zašto da šetam snovima kad se ništa dogoditi neće.jer moj je život prazan bez ljubavi i sreće
zašto da nekog volim
zašto da mi nada vene kad ustvari niko ne voli mene.
zašto uopće živim kad kod mene života nema
zašto pišem ovu pijesmu?
zašto sam tako usamljena


da bogda ti moje use bile ljeek i da bez njih ostaješ zauvjek !

Sviđaju mi se tvoje usne,
samo toliko da znaš.
Ali još više bi mi se svidio poljubac,
koji nikako da mi daš!



Ako me ikada budes zaboravio,znaj da zaboravljeni nikad ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili

ta tvoja prica da smo u rodu kod mene ne pije vodu!!vrati mi se plavokosa umrijecu od tuge!:(

TUGA JE.....
….
Gledala me,a ja se skrivala
Trazila me,a ja sam bjezala…
Nisam htjela da me vide,da me cuju,laznim molitvama da me truju.
Sad vise nemam gdje,pronasla me.
Lagano me ubija,
ali ne umirem.
Postojim,a ne mogu da prezivim…
I kad te svi zaborave,ja cu biti tu da te se sjetim.
Jer od bola ne mozes pobjeci….






Kazu da su se voljeli mnogo….bio je od nje stariji mnogo….i kada su mu rekli da ce joj upropastiti zivot rekao je da ce je zauvijek napustiti.Molila ga je da ostane cak je i plakala samo da ne ode. On je rekao da ce joj pisati mnogo.
1.pismo-stiglo je dan dva nakon rastanka:pisao je da mu je tesko bez nje.
2.pismo-stiglo je mjesec dana nakon rastanka:pisao je da je uspio da se nasmije.
3)pismo-stiglo je godinu dana nakon rastanka:pisao je da vrijeme cini svoje i da se puno smije.
4.pismo-stiglo je pet godina nakon rastanka:pisao je da je bolje sto su se rastali ako bi ih neko vidio rekao bi da mu je ona kcerka a on njoj otac.
5.pismo-stiglo je deset godina nakon rastanka:pisao je”Ti ces mi oprostiti sto sam se ubio dva dana nakon naseg rastanka jer nisam mogao da zivim bez tebe!” Ovo pismo su ti pisali moji prijatelji da bi bolje podnijela RASTANAK







jednom zivjeli dvoje zaljubljenih nakon 6 mjeseci veze se posvadaju i nedugo zatim cura priznaje decku kako ima problema sa srcem i da mora na operaciju djecak ju zagrli i zaplace zajedno s njom . djevojcica ode u njemacku na operaciju gdje operacija uspjesno prolazi .dolazi kuci sva sretna i upita mamu . mama gdje je moj decko ? a mama kaze sta mislis ko ti je darovao srce i djevojcica ostane zaprepastena ,a nije mu ni oprostila sto su se posvadali radi njega ,a nije se ni pozdravila sa njime tuzna prica sa jos tuznijim zavrsetkom.....








Spavaj maleno moje,tebe cuva srce moje.Kad je hladno moja ce te ljubav grejatii,i ako si daleko od mene i vise te necu videti…
Spavaj dok zvezda na nebu sja,znaj da cu te uvek voleti i moja dusa ce te uvek pratiti i ako vise nisi tu…
Spavaj mi andjele,dok moja dusa polako za tobom vene,boli me to sto znam da nikada vise neces biti tu kraj mene…
Spavaj zauvek u krilu noci,a ja cu zauvek da zivim u samoci,jer bez tebe necu moci…







ako te neka djevojka pogleda ti reci ona me tko gledala,ako te neka devojka poljubi ti reci ona to nije smijela,ako ti ona kaze volim te reci ona me vise volela…






zivot mi je bio tako komplikovan…srela sam tebe…bio si mi sreca…nisam stjela drugog…samo tebe,tebe do kraja zivota…sretna sam bila a i tugovala sam sto nam nije islo kako treba…sve sam pokusavala…a ti, ti nisi se ni borijo za nasu ljubav….nakon vremena doslo je kraj svemu….voljeli smo se mislim vise nego sto je moglo…ali nije nam se dalo……imam nesto sto ceme uvjek posjetii tebe….nase djete…….damije te zaboraviti…..ali srce neda…..tugujem placem…za kim za nekog sto se nije potrudio za svoju zenu i djete…..da si malo se potrudio sve bi bilo drugacie…bili bi zajedno i sretni….zao mi je sto sam sve od sebe dala i pokusavala a ti,ti nisi…..ostavio si veliki oziljak u mom srcu…boli i boljece zauvjek….




Zabranjujem ti ime, da mi pamtis nisi znao, da me cuvas i od drugih, da me pazis polako neznajuci upala sam u tvoju zamku u njoj izlaza nema sreca moja zauvjek je okovana ostajem u zamki tvojoj kao sjena nestajem polako kriv si ti nisam ja zasto je ljubav propala kasno je, da tugujes i molis neces uspjeti, da me vratis!!!




Ako zelis moju smrt zelju cu ti ispuniti ako zelis dusu i srce to cu ti dati ako ne zelis da te volim to ti necu ispuniti jer cu te i kad umrem NAJVISE VOLJETI !!!!!


Nocas cu se stobom veseliti a sutra cu gorke suze liti nocas ce te srce voljeti a sutra ce za tobom umreti ti nemoj zaliti za mnom i nemoj suzu pustiti vec sa drustvom nas promasaj proslavi a u zoru kad te svi ostave ti idi njoj i budi vjeran djevojci toj !!!!!!




Ovaj zivot sutra, cu ugasiti i umjesto srece zamjenit, ce tuga i bol kada budes dosao, da me vidis videti me neces vise zivu vec mrtvo tjelo natopljeno krvlju !!!!!




Ova zvjezda sto na nebu sija i ona ce jednog dana izgubiti sjaj a ja, cu tebe voljeni moj za nekoliko dana ti ides njoj sta mi ovaj zivot vredi, da zivim u bolu to ne zelim sutra, cu ti pismo dati nemoj suze liti kad procitas tuzne reci te: OTISLA SAM U DRUGI SVJET !!!!!!!!




JOSH JEDAN PORAZ Y PONOWO SHAMAR ZHYWOTA PO SRED LICA. PODYZHEM GLAWU,ODLAZYM,ALY YPAK OSTAJEM TU U TOM MALOM BEDNOM MESTU. PONOWO SAM OKRENULA NEYSPYSANU STRANYCU ZHYWOTA Y STAWYLA TACHKU NA NESHTO CHEGA NIJE BYLO. LYSTAM SWOJ ZHYWOT,A OCHY ME WEC PEKU OD MONOTONE BELYNE,Y WYCHEM,Y PLACHEM,Y ZOWEM… ALY KOGA? TEBE? ONY KOJY SU MY POTREBNI NALAZE SE U TUDJYM ZHYWOTYMA,A TO JE NAJGORE. Y ONY KOJY CE DOCY BYCE NECHYJE YSPYSANE STRANYCE ZHYWOTA. A MOJE? MOJE CE STRANYCE OSTATY BELE Y CHYSTE,S TACHKOM A KRAJU NECHEGA CHEGA NYKAD NYJE BYLO…..







NA SWE SAM BYLA PRYSTALA,TUGU NA TUGU SLAGALA,MNOGO SAM LUDA YSPALA SHTO TE NYKAD NYSAM LAGALA,ZA TEBE SWE SAM STWORYLA,ZA TEBE SAM Y DYSALA,CRNU KNJYGU OTWORYLA,SAMA SE U NJU UPYSALA,SADA BY SAMO WRYSKALA SHTO CHASTAN ZHYWOT WODYM,A OPET NYSAM CHYSTA,Y DA SE PONOWO RODYM,OPET BY BYLA YSTA……






Prema jednoj legendi postoji ptica koja pijeva samo jednom u svom životu,l jepša nego bilo koji drugi stvor na ovoj zemlji.
Ta ptica traži trnovito drvo i nema mira dok ga ne nađe.
Uvuče se među njegove divlje, isprepletene grane i pjevajući nabode svoje tijelo na najduži i najoštriji trn.
Dok umire, njen bol prerasta u pjesmu daleko ljepšu od pijesme slavuja ili ševe.
Cijena te predivne pjesme je život ali čitav svijet da sluša a Bog na nebu se osmjehuje jer
ONO NAJLJEPŠE ŠTO POSTOJI MOŽE SE DOBITI SAMO PO CIJENU JEDNE VELIKE BOLI-TAKO KAŽE ŽIVOTNA LEGENDA!






Sa tvoje visine još samo Bog gleda,
ti zauvijek ostat ćeš sam.
Da sve tajne svijeta skupiš i da skupo prodaš,
ti nemaš čime da me kupiš kad bez duše hodaš.







Drugarice mila,utješi me sada!Reci da u životu dobija se nada!Otvori mi srce,uzmi bol i tugu,pomozi mi da shvatim da ON VOLI DRUGU 






Ljubav me opekla kao vatra živa,vjeruj mi majko nisam bila kriva!Osjetit će i on kako duša boli,kad izgubi ono što najviše voli!!!




Uz TeBe sam imala sve,
a sad vise nemam te…
Znam da sam sama kriva,
znam da ce me boleti dok budem ziva,
znam da neces da me vidis vise,
znam da za TeBe nasa proslost brise se…
znam da me mrzis zbog svega,
zbog mojih lazi i zbog njega,
znam da ne znas kako mi srce pati
i zelis da mi se sve sto sam ti ucinila vrati…
Znam da sad placam za svoje greske
i znam da me cekaju jos suze teske….
Znam da ne mogu bez tebe,
i da vise ne znam za sebe…
Znaj da cu poludeti od boli,
ne znam dal’ je tvoje srce prestalo da me voli??










dani su losi noci jos gore uvijek te povrijede oni koji te najvise vole.kada te vole samo te lazu a kada krenu ni zbogom ti ne kazu!







Nema komentara:

Objavi komentar