Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

srijeda, 24. studenoga 2010.

Ogledalo je najvjerniji prijatelj,nikad se ne smije tvojim suzama!

Je li grijeh, sto te zelim svaki tren,... i sto mi je pogled zaljubljen.... Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu, koje je cijelog zivota, cekalo nekoga kao sto si ti...


fališ mi kao nikad do sada... ... ne mogu sakriti svoje lice... svoju želju... ne mogu sakriti čežnju da osjetim tvoj dah na mojem licu tvoje usne... Ne mogu čekati dan kad ćeš mi pogledati oči i vidjeti sebe u njima... vidjeti ljubav koju osjećam prema tebi... Ostajem bez daha jer fali mi ... fali mi zrak... fali mi dodir... fali mi zagrljaj.... fali mi netko tko će obrisati suze sa mog lica fali mi sve... A to sve... ... to sve si ti...


Ne pitajte za moje rane, ne pitaj za moju bol,... zar ne znate, kako je tesko, kad izgubis ono sto srce najvise voli...!! Koliko suza u jednom jedinom danu, odnijeli su sve ,a ostavili samo "Otvorenu ranu"..


A bez tebe,bez tebe se srce sledi izgubi svaku nadu....Lepa sam samo kraj tebe....Zagrli me ti,bar,ne moras me nikad voleti..dar,ne moras mi nikad kupiti,daj,samo zagrli me, nesto slazi nocas,..kad me tuga potrazi..


I dok trcim s jednog prozora na drugi, kako minuti mogu biti duuuugi, postajem sve manja u toj praznoj kuci, ko je kriv???????


Ne osjećam vjetar, kako prolazi kroz krošnje,grešno lice ne smije uvidjeti nježnost...plaho pružam srce ka oblacima, svjetlost me odbija...to više nisam ja....
Klečim nad ponorom svojega imena, šaptaji su ostali od čvrstoga vremena...tražim suze, gdje li su,ne vidim ništa osim praznog bića...sve je bilo lažna priča...
Ustajem...žubor vode odlazi zamnom...Nestajem...To više nisam ja...ono što je nekada bilo biće, više nije, niti svoja sjena...



Neću ja s neba osmjehe brati...ti osmjesi neka tamo stoje,... jer sto ce mi snage dati,kada klonem, tko ce mi vjeru u zivot vratiti,kada stanem,...kad stihovi iz mog pera ne budu se radjali vise,....kad sunce ugase poplave kise,kada vise ne bude ni nade ni snova???????? Nece se vise nikada moci roditi, nista novo, ako mi ukrademo NEBU, njegov najljepsi osmjeh,njegov najveseliji smijeh....
nemoj! Ne beri te osmjehe....
mi cemo jedom k' njima otici,medju zvijezdama iza oblaka skrivajuci, cemo se naci
i zauvijek ostati mladi.....



Budi uz mene,jer ti, samo ti me mozes spasiti.....Budi uz mene, jer mi, mi bi umrli od ljubavi.....Kunem ti se Bogom, dijelila bi s tobom, dvije kapi usred pustinje,jer ti si meni sve...

Nema komentara:

Objavi komentar