Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

nedjelja, 21. studenoga 2010.

~Bez Tebe~ ^ ^

Sve ti dajem, sve je tvoje
sve mi uzmi tugo mladosti moje
litar krvi, obe ruke
samo dođi pa me spasi od tuge

Ne pitaj me kako živim
kad se to na mome licu vidi
ne pitaj me zašto svoga lika
u ogledalu se stidim
bez tebe ko sena ni pola me nema 

Moje maleno, ti si život moj
sve dok zemljom hodam biču samo tvoja
moje maleno, znaš ti to
do posljednje kapi krvi biču samo tvoja ....








Bez tebe umrijet če duša moja

Nemogu više, Srce ne sluša,
bez tebe umrijeti če moja duša.
Svakim danom sve više venem,
bez tebe nikako dalje da krenem.
Srce govori riječi same od sebe,
ja nikoga neču voljeti više od tebe!
I dalje te volim u samoči toj,
iako znam da ne možes nikada biti moja.
Tesko je gubiti onog koga Voliš

Obečaj mi vječnu ljubav sa tobom,
obečaj da mi nikad nečeš reči zbogom,
obečaj mi da češ me zadnji dan u zagrljalj uzeti
jer samo na tvojim rukama želim umrijeti!


Pruži mi ruku da te osetim,
osmejhni se da znam da postojim,
koračaj uz mene da živim,
voli me samo minut,
sat, il dan,
ali me voli stvarno i čuti....

Sa tobom ču da živim, tebe ču da gledam,
za cijeli život nikome te nedam,
dok ovo pisem zaklinjem se Bogom,
šta god da se desi ostajem sa tobom!

Ne dozvoli da neki ljudu uđu u tvoj život
pomute bistrinu tvojih očiju,
natjeraju te da volis ono što oni vole
i zaboraviš ono što
oni nemaju
MENE ....

Nema komentara:

Objavi komentar