Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

Sve što se jednom desi, ne mora se nikad ponoviti. Ali sve što se desi dva puta, desiće se sigurno i treći put.

Prolaze godine, dan za danom,
U šapatu tvome označeni smo jednom ranom.Je
dinstvena moja čežnjo sreće,...Sve n
as ide ali ljubav neće.Mi se
trudimo da živimo i dalje,Ali nam
se srce protivi,hoce da mu bude bolje.Šaljem
ti osmeh za uspomene bliske,Idemo na
planetu gde su nam duše isteAko smo i
zgubljeni na svetu ovome,Postoji i
za nas mesto okruženo ljubavlju i spokojem ... * 


'ipak nece, ima vise prostora nego sto se misli. Na tom uskom,
tvrdom, golom i mracnom prostoru provode mnogi od nas
 svoj vek!!


"... i pitali su: "Ti veruješ u bajke?" Ne... ja učestvujem u bajkama..."*

Čeznem da ti kažem najdublje reči koje ti imam reći; ali se ne usuđujem, strahujući da bi mi se mogla nasmejati.Zato s
e smejem sam sebi i odajem tajnu svoju u šali.Olako u
zimam bol svoj, strahujući da bi to mogla ti učiniti.Čeznem da

ti kažem najvernije reči koje ti imam reći; ali se ne usuđujem, strahujući da bi mogla posumnjati u njih.Zato ih oblačim
u neistinu, i govorim suprotno onome što mislim.Ostavljam 
bol svoj da izgleda glup, strahujući da bi to mogla ti učiniti.Čeznem da upotrebim najdragocenije reči što imam za te; ali se ne usuđujem, strahujući da mi se neće vratiti istom merom.Zato ti dajem ružna imena i hvalim se svojom surovošću.Zadajem ti bol, bojeći se da nećeš nikada saznati šta je bol.Čeznem da sedim nemo pored tebe; ali se ne usuđujem, jer bi mi inače srce iskočilo na usta.Zato brbljam i ćaskam olako, i zatrpavam svoje srce rečima.Grubo uzimam bol svoj, strahujući dabi to mogla ti učiniti.Čeznem da te ostavim zauvek; ali se ne usuđujem, strahujući da bi mogla otkriti moj kukavičluk.Zato ponosito dižem glavu i dolazim veseo u tvoje društvo.Neprekidne strele iz tvojih očiju čine da je moj bol večito svež.



s.. ja sanjam..
misao draga, na usnama neprimjetna.
čeka..d
a padne noć,da
nas skrije od pogleda,da
tvoje usne ovladaju carstvom moga bića..da
moj miris ostane na tebi,da
moj pogled odlutao ne bi..ček

as..čeka
m..tako

blizu,tako
daleko..nasi
snovi.. zelje nase..čekaj
u svoje vrijeme,doći ć
e... jednog dana..ne brine
mo..jer, iak
o ljepota je prolazna,ljubav n
ikada ne vene..♥  ♥


"Čovek ne voli zato što želi da učini dobro, ili da pomogne, ili da zaštiti nekoga. Ako tako postupamo, posmatramo svog bližnjeg kao puki objekat a sami sebe doživljavamo kao velikodušne i mudre osobe.To nema nikakve veze s ljubavlju! Voleti znači ostvariti zajedništvo s drugim i otkriti u njemu božansku iskru"


Zivim jer su to drugi hteli, volim jer to sudbina svima deli, patim jer daleko su usne tvoje, zelim da zajedno smo srce m!!

Sreco, u mojoj glavi postoji opcija DELETE, a ti si odavno u RECYCLE BIN-u! :D

Nema komentara:

Objavi komentar