Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

srijeda, 19. siječnja 2011.

-----

...Sav trud, svi dani i godine...


...Svi susreti, sve ove daljine...


...Završiše se jednim trenom...


...U zaborav ljubavi bačenom...






...Nedostaje mi snaga, fali mi trud...


...Nije dovoljno to što čovjek je lud...


...Da živi od zraka i nade...


...Da Bogu dan za danom krade...






...Sve slike u suzama sam brisala...


...Stihove jecajima pisala...


...Ali znam da došao je taj dan...


...Kad čovjek je previše razočaran...






...Pokušaji brojni doveli su me ka dnu...


...Zato i jesam sada baš tu...


...Zato i pišem ove zadnje riječi...


...Zato u život puštam da uđe netko treći...






...Zadnje riječi tebi govorim...


...Jer sad je vrijeme da s tobom se oprostim...


...Vrijeme je da ti kažem "Zbogom"...


...Više nikad neću biti ja s tobom...






...Svaki tvoj trag u sjećanju nestaje...


...Ali postojati k'o da ne prestaje...


...Jer prva ljubav vječno se pamti...


...I nada postoji da se ona vrati...






...I zbogom prva ljubavi moja...


...Ova duša više nije tvoja...


...Ovo srce sada je leptir...


...Koji sad traži svoj novi mir...






...Zbogom prijatelju, zbogom sjeno...


...Puštam da sve bude zaboravljeno...


...Iz srca ovog te danas brišem...


...Ne želim te se sjetiti nikad više...

Nema komentara:

Objavi komentar