Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

utorak, 18. siječnja 2011.

' I ѕαмo doĸ o тeвι rαzмιѕljαм,sαмo тαd' ѕe doвro oѕecαм '‎'

‎* Nijedna materijalna stvar,ma koliko god vredela, nikad neće moći da nadoknadi prazninu u duši,koju osoba oseća,zbog nedostatka ljubavi i pažnje... * ♥



‎''Uvek ce biti ljudi koji ce te povrediti. Nastavi da verujes, samo budi opreznija.'' 



U ovom trenutku je 6,470,818,675 ljudi na svetu,a ja zelim samo tebe…!
Jer oni su deo sveta,a ti si deo mene...! :) ♥



Približavajući se jednom velikom gradu, putnik upita ženu koja je sjedela kraj puta:
-"Kakvi su ljudi u ovom gradu?"
-"Kakvi su bili u mjestu iz koga si došao?"-reče žena
-"Užasni" -odgovori putnik. "Zli, nepouzdani, antipatični."
...-"Ah" - reče žena - iste takve ćeš naći i u gradu koji je pred tobom."

Tek što je prvi putnik otišao, neki drugi se zaustavi pred njom i takodje zapita kakvi su ljudi u gradu. Ponovo starica upita kakvi su bili u mjestu iz koga dolazi.
-"Bili su divni ljudi: pošteni, vrijedni i velikodušni. Žao mi je bilo kad sam morao da krenem" - reče drugi putnik.
Mudra žena mu odgovori:
-"Iste takve ćeš naći i u gradu koji je pred tobom."




 ‎'Hej, tako je glupo i prazno
hej, tako je sivo i hladno
bez tebe, bez tebe' ~ ♥




Meni nista ne znaci to sto ces mi rodjendan cestitati preko poruke na zidu…i neki neznanac ce to isto uraditi….tebi ako je stalo setices se pa mi poslati poruku na mobilni ili me cak nazvati…Nije mi stalo to sto ces mi na zidu objaviti vezu ili mi reci da me volis…dokazi mi to…Nije mi stalo sto ces nekog na komentaru napusiti zbog mene…odbrani me kada mi to stvarno bude trebalo…Ljudi treba da shvate da fejs nije dokaz ljubavi i da neke stvari ne treba da prestanemo da radimo zbog njega…Kome je zapravo stalo do tebe poslusace bar nesto od ovoga uraditi bar ono prvo za tebe…♥ ;)






Sreca nije samo pronaci dijetelinu sa cetiri lista..nego imati pravu kartu u rukavu kad je potrebno. ;) ♥




“Mi nemamo srecu da sebi biramo ni neprijatelja ni prijatelja. Neprijatelji nas sami pronadju i prvi napadnu, a prijatelji uvek dodju slucajno.” ♥
 ♥ :]

Nema komentara:

Objavi komentar