Luda Ljubav

Luda Ljubav
broken

utorak, 18. siječnja 2011.

Šta je LJUBAV ? U matematici - problem. U istoriji - rat. U hemiji - reakcija. U likovnom - srce.U meni - TI. ♥

SRETNA LI JE ONA

Slika na MojBlogu
Sretna li je ona
koju grle najtoplije ruke,
koju ljube najnježnije usne na svijetu.
Sretna li je ona
koja mi nanosi bol
i budi se uz anđela slatkog
Da li zna da spava
na ramenu moje ljubavi
na grudima čovjeka kojeg volim
ko nijedna nikad .
Da li zna da spava u zagrljaju ljubavi,
dok se ja budim
u samoći hladnoj.
Zna li da spava kraj srca
koje je čuva i koje se za nju bori
Dok ja zaspim tek kad
suze pokažem zori
Sretna li je ona...
Ta žena kojoj pripadaš ...



KIŠA

Slika na MojBlogu
Kiša se spustila jutros
do grada maloga,
došetala do moje ulice
i donjela mi tugu na dar .
Tugu sam stavila u svoje ruke
malo da pišem tužne pjesme,
malo sam tuge stavila u oči
i malo u  srce, da se moja ljubav
ne preplaši prevelike sreće i pobjegne .
Kiša je dugo šetala po mojoj sobi,
razgledala je slike stare
i moje spomenare .
Pitala me kako su njene sestre suze,
odgovorila sam joj da sad dolaze često .
Na odlasku me pitala kiša
šta da donese za sljedeći put
a ja sam rekla da mojoj duši
sad bola treba mnogo više ...


U njemu sam vidjela ... sve ...
Svoj život, sreću, ljubav najveću...
Ti me nisi htio cijeniti, život ćeš mi zauvjek promijeniti
Ne želim više biti ovdje, nestat ću,
nitko primjetiti neće
Ni on što drugu ljubi u ovo snježno zimsko večer
Izdao me život nesretni...
Gubim se polako u tišini i boli duše svoje
Nestat će svaki dio
životne priče moje...
Ti ćeš druge ljubit, ja ću te iz visina gledat
Suze moje postat će kiše
i voljet ću te... svakim djelićem sebe...
 i još više
I kad svijeta ne bude bilo
Voljet ću te i kad zvjezdana prašina postanem ...
Plakat ću za tobom i kad od svih
zaboravljena ostanem ...


Ako me ikada sretnes nemoj da kazes da ti je drago sto si me sreo, istinu znam, ti moju ljubav zapravo nisi hteo.. Ne pruzaj mi ruku, znas i sam da to ne bi bilo iskreno.. I kad me sretnes nemoj mi reci nista, jer sve je odavno receno.. Budi hadan kao sto si uvek bio, i seti se DA SI ME JEDNO ZAUVEK ODBIO.. </3 

                                  Tamo gde si sada ti, moja sreco, moja ljubavi..

                                  kraj tebe mi je sve, samo jedno još nije - ja nisam tamo kraj tebe! :/




NataSa BeKvALLac


Neka sam prokleta,
što na tebe pala sam.
I da se zlato usija
tu na grudima mojim,
tebi hladna sam.

Kao da nikoga,
nemaš osim grugova.
Kao da ja ne postojim,
kao da želiš da volim
nekog drugoga.

A znam da ti govore i sada,
da sam ti lošu sreću donela
i znam da priča pola grada,
kako sam druge volela.

Ne kuni se u svoje drugove,
uvek su bili protiv nas.
Al' dok im plaćaš dugove,
biće ti verni kao pas.

Ne kuni se u svoje drugove,
sve jednog oči izdaju.
O kako prodali bi te,
da mogu da me imaju.


 ‎"..Reci mi, daj,baš želim da znam da li on je taj koji treba tvojim usnama, dal' vidiš mene
njega kada pogledaš, da li je on taj,reci mi da znam?! "



 Dolaze teski hladni dani,ugrej me ti kraj mene ostani. Necu dozvoliti da te neko drugi udalji od mene,bez tebe ce moje srce da vene. Da zanas samo kako je lepa koza tvoja? VOLIM TE jakno moja ! Vidim ja da od njega nema posla... 


Nema komentara:

Objavi komentar